استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان را برشمرد و گفت: ازاین‌رو خراسان شمالی از استان عبوری می‌بایست به مقصد گردشگری تبدیل شود.
کد خبر: ۲۷۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 15 August 2016

محمدرضا صالحی ظهر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار کرد: هم‌اکنون خراسان شمالی استانی عبوری به مشهد مقدس است و زائران ساعاتی چند را در این استان حضور دارند.

وی بیان داشت: برای توسعه گردشگری در خراسان شمالی باید به سمتی برویم تا این استان به‌عنوان مقصد گردشگری تبدیل شود.

صالحی با بیان اینکه اگر بتوان گردشگر عبوری از استان را به گردشگر مقصدی تبدیل کرد به ایده آل‌ها دست‌یافته‌ایم گفت: البته تحقق این مهم  نیازمند فراهم کردن امکانات است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین برافزایش مدت ماندگاری مسافران در استان هم تاکید کرد.

وی همچنین لزوم نگاه ویژه به موضوع زنجیره تولید در خراسان شمالی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: اساسا  به‌منظور دستیابی به مرحله تکمیل زنجیره تولید استان تلاش‌های بیشتری انجام شود.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به توان ‌بخش کشاورزی باید به موضوع حمایت از صنایع تبدیلی و تکمیلی، توجه ویژه‌ای شده و حمایت‌های لازم از این بخش انجام شود.

وی همچنین اجرای روش‌های نوین آبیاری در استان را برشمرد و گفت: توسعه این طرح باعث بهره‌وری در بخش کشاورزی استان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزایش راندمان در تولید محصولات کشاورزی را از ویژگی‌های مثبت این طرح برشمرد و یادآور شد: دولت از طرح‌های توسعه آبیاری حمایت می‌کند و در همین راستای اراضی قابل‌توجهی در استان به فناوری‌های آبیاری تجهیز خواهند شد.

وی همچنین توسعه نوغانداری در استان را مورد تاکید قرارداد و گفت:  توسعه این بخش باعث اشتغال‌زایی و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های خراسان شمالی در این زمینه خواهد شد.

در نشست اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اجرای روش‌های نوین آبیاری و توسعه نوغانداری به تصویب اعضا رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار