یک دفتر فروش سیم کارت تلفن همراه در فسا که از کپی کارت ملی افراد، سند را صادر و سیم کارت فعال به فروش می رساند شناسایی شد.
کد خبر: ۲۷۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 15 August 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت : ماموران پلیس فتا این شهرستان ، هنگام رصد فضای مجازی با شماره ای که سند آن بنام زنی میانسال و ساکن استان همجوار صادر و در یکی از دفاتر فروش تلفن همراه شهرستان فسا فعال شده بود، مواجه شدند.
سرهنگ علی شیبانیان بیان کرد: در بررسی های انجام شده سه سیم کارت دیگر نیز به نام همین شخص ثبت و در همان دفتر فعال شده بود، که پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران دو دفتر ارائه خدمات تلفن همراه بنام "ن-ب" و "ب-ع" که سیم کارت فعال به فروش می رسانند، را شناسایی كردند.
وی افزود : در بازرسی از این منزل مسکونی یک دستگاه کپی و رایانه همراه، مودم، دستگاه فعال سازی سیم کارت با خشاب، تعداد پانصدو 82 سیم کارت ایرانسل و سند، ۳۹ عدد سیم کارت رایتل و سند، صد و 11 عدد سیم کارت همراه اول و سند و تعداد 5 هزار و نهصد و 96 عدد کپی کارت ملی که بیشتر آن مربوط به افراد خارج از استان بود،و همچنین شماره و سند و تعداد ۴ مهر فروشگاه تلفن همراه با نام های مختلف کشف شد.
سرهنگ شیبانیان ادامه داد :متهم "ب-ع" از طریق دفتر خدمات ارتباطی یکی از روستاها نیز 21 سیم کارت را با کارت ملی اشخاص فعال كرده است، که پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به تخلفات متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی از شهروندان در خواست كرد: کارت ملی و مشخصات خود را در اختيار افراد غیر متفرقه قرار ندهند زیرا کلاهبرداران درصدد لحظه ای غفلت هستند تا با فعال نمودن سيم کارت و افتتاح حساب مشکلات متعددی را برای افراد ايجاد می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار