مشاور فرهنگی نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران بیان كرد: خداوند اين انقلاب را همانند کعبه، دوست دارد و نمی ‏‏گذارد آسيبي به آن برسد.
کد خبر: ۲۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 26 April 2015
به گزارش تابناک یزد، سردار "محمدعلي آسودي" در آيين بزرگداشت سالروز شکست نظامي آمریکا در صحرای طبس و یادواره سردار شهید محمد منتظر قائم و شهدای پاسدار كه در مسجد روضه محمدیه يزد برگزار شود، گفت: اين خواست خداوند بود كه تمام اتفافات و حوادث روي داده از زمان حضرت آدم(ع) تا خاتم(ص)، در انقلاب اسلامي ايران روي دهد و يكي از اين اتفاقات در يزد روي داد.

وي در اين باره، حمله تاریخی شکست امریکا به وسیله شن‏‏های بیابان در صحراي طبس را همانند شكست یاران ابرهه به وسيله ابابيل ذكر كرد و يادآور شد: امام راحل(ره) اين حادثه را امداد الهی خواندند.

آسودي اظهار كرد: آمریکا در سال 59، آمریکای جنایتکار بود و همه بايد بدانند که آمریکای سال 94 نيز همان آمریکاست با اين تفاوت كه جسورتر و جانی‏‎‏تر شده و از حوادث گذشته، عبرت نگرفته است.

وي با اشاره به خيانت بنی‎‎صدر در جريان بمباران منطقه براي معدوم كردن اسناد آمريكايي‏‏ها، گفت: اگر بني‌صدر   خائن این دستور را نمی‏‏داد، اكنون شهيد منتظرقائم در كنار ما بود و آن اسناد محرمانه نیز باقي مانده بود.

وي به ضرباتي كه كشور از خیانت خیانتکاران داخلی خورده است، اشاره كرد و افزود: در تمام ضربه‎‎ها و توطئه‎‎هايي كه در دوارن مختلف شاهد آن بوده‏‏ايم، دست آمريكا به خوبي در تمام اين جنايات‎‎ها ديده مي‎‎شود و اكنون نيز در یمن اين جنایات را شاهد هستيم.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران همچنين به نقش آمريكا در فتنه آمریکایی صهیونیستی سال  88 اشاره كرد و گفت: همه کسانی که در آن فتنه، بازیگری کردند سربازان امریکایی بودند و اگر همچنان در آن موقعیت هستند، بدانند که همچنان سرباز آمریکا هستند.

وي عنوان كرد: در جوار آرامگاه مطهر يار امام(ره) شهيد صدوقي در اين پایگاه انقلاب، به مردم آمریکا این پیام را می‎‎دهیم که دولتمردان آمریکا فرزندان شما را به قربانگاه می‎‎آوردند.

وي همچنين ادامه داد: بدانید که اگر این گزینه‌‌هایی که دولتمردان احمق شما گاهاً از سر جهالت مطرح می‎‎کنند، اتفاق افتد، به گونه‎‎ای دیگر پاسخ داده خواهد شد و اگر کسی از فرندان شما به این کشور بیاید، بایستی با تابوت برگردد.

آسودي خطاب به دولتمردان آمریکايي نيز بیان کرد: شما در نبردهای مختلف سیلی‏‏هایی که فرزندان این انقلاب و امام(ره) و رهبري به شما زنده‏‏اند را چشیده‎‎اید، در صرای طبس خدا به شما سیلی زد و در ادامه نیز در سال‎‎های مختلف با ولایت‏‏پذیری فرزندان روح الله شما، سیلی‎‎های مختلف خوردید.

وي با اشاره به اقدامات افرادي مانند شهید مهدوی در سال 66 و 67 كه در مقابل ناوهای آمریکایی ایستادند و با اهدای خون خود، ولایت‏‏پذیری خود را نشان دادند، اظهار كرد: آمریکا و دولتمردان آمریکايي بدانند که اگر بخواهند خبطی و اشتباهی انجام دهند، گورشان کنده است.

سردار آسودي در پايان نيز خطاب به فریب‎‎خوردگان و خائنین به كشور و مردم گفت: کسانی که همچنان خیال می‏‏کنند که آمریکا ابرقدرت است و آمریکا آقای جهان است و کسانی که سناریوهای آمریکایی را در داخل كشور و در فتنه‎‎های داخلي اجرایي می‏‏کنند، به ياد آورند که کار بنی ‏‏صدرها و ديگر خائنين به کجا رسید.

وي ادامه داد: به خاطر خودتان هم که شده، خود را نجات دهید و دست از همراهی با استکبار بردارید، زیرا این انقلاب، يك انقلاب الهی و خدایی است و به اذن علی بن موسی الرضا آغاز شده و به دعاي امام زمان(عج) پیروز شده و با دست الهی از بحران‏‏ها عبور کرده و خداوند این انقلاب را همانند کعبه دوست دارد و نمی‏‏گذارد که آسيبي به آن برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار