به مناسبت دهه کرامت
همزمان با دهه کرامت و در قالب برنامه زیر سایه خورشید خادمان حرم رضوی در جمع زندانیان بجنورد حضور یافتند.
کد خبر: ۲۷۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 11 August 2016

چهار خادم حرم رضوی حامل پرچم رضوی عصر امروز با حضور در جمع زندانیان شهرستان بجنورد، دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) را تبریک گفتند.

در این آیین از خادمان امام رضا  با دود کردن اسپند و تقدیم شاخه‌های گل و توزیع شربت و شیرینی و با ذکر صلوات مقدم خادمان و مهمانان حضرت ثامن‌الحجج(ع) استقبال به عمل آمد.

کارشناس مسؤول آستان قدس رضوی در این مراسم با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: قرار داشتن بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) در ایران اسلامی موجب افتخار و سربلندی ملت است.

حجت‌الاسلام محمد مهریزیان با اشاره به حضور زیر سایه خورشید در استان‌های کشور گفت: آشنا کردن مردم و زائران حرم امام رضا(ع) از اهداف این کاروان است.

به گفته وی، حضور خدام حرم رضوی در مناطق مختلف در دهه کرامت باعث پیوند محکم‌تر شیعیان با اهل‌ بیت(ع) خواهد شد.

در این مراسم که مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی، رئیس شعبه هشتم دادگاه تجدیدنظر و قائم‌مقام سابق دادگستری کل و همچنین دادستان عمومی و انقلاب حضور داشتند با مرخصی پنج‌روزه به زندانیان حاضر واجدالشرایط به مناسبت دهه کرامت موافقت شد.

بر اساس این گزارش، یکم ذی‌القعده سالروز ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) تا یازدهم ذی‌القعده سالروز ولادت امام هشتم حضرت امام رضا(ع)، دهه کرامت نام‌گذاری شده است.

به مناسبت هفته کرامت با مشارکت ستاد مراسم و مشارکت آحاد مردم استان با حضور خادمان حضرت امام رضا(ع) برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در سطح استان پیش‌بینی‌شده است.

خادمان امام رضا (ع) در طول مدت حضور خود در خراسان شمالی با اقشار مختلف مردم دیدار و در سطح مساجد در برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی شرکت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار