فرماندار هرسین:
فرماندار هرسین اعتبار اختصاص یافته برای سال جاری این شهرستان را 150 میلیارد و 740 میلیون ریال عنوان کرد که از مجموع اعتبارات استانی، نفت و توسعه متوازن منطقه ای ( ماده 180) تامین شده است.
کد خبر: ۲۷۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 11 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ یاور محمدی در کمیته برنامه ریزی شهرستان هرسین که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرای پروژه های نیمه تمام، اجرای تعهدات سفر مقام معظم رهبری، هزینه های مستمر دستگاه های اجرایی، راه ها و آب روستایی، مساجد و فعالیت های فرهنگی و پایگاه های بسیج در اولویت قرار گرفته اند.
وی همچنین با تاکید بر مدیریت هزینه ها توسط دستگاه های اجرایی شهرستان، از مسوولان خواست نسبت به حسن اجرای پیشرفت فیزیکی پروژه ها، چگونگی عملکرد پیمانکاران، مدیریت هزینه ها و جلوگیری از هرگونه اتلاف وقت و اعتبار اهتمام جدی داشته باشند.
محمدی در ادامه به فرا رسیدن هفته دولت اشاره و اظهار کرد: مسوولان باید در راستای صادق بودن با مردم که از مهمترین خط مشی های دولت تدبیر و امید است فعالیت های انجام شده خود را رسانه ای و مردم را در جریان کار قرار دهند.
فرماندار هرسین یادآور شد: متاسفانه در چند ماه اخیر عده ای دست به تخریب دولت زده اند و مجموعه ای از رسانه ها با اهداف از پیش تعیین شده سعی در انحراف اذهان عمومی، سیاه نمایی و به چالش کشیدن و تخریب اقدامات دولت را دارند.
وی تاکید کرد: تخریب دولت تخریب نظام است و با این گونه اقدام ها مشکلات کشور مرتفع نمی شود.
محمدی در پایان اظهار کرد: تمامی گروه های سیاسی می بایست در سایه همدلی و همزبانی و رعایت جانب انصاف، وحدت خود را بصورت یکپارچه و در راستای تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حفظ نمایند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار