مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:
محمد حمیدی با اشاره به تغییرات در بودجه‌های سالانه شهرداری‌ها گفت: بودجه شهرداری گنبدکاووس کاهش محسوسی داشته است و شهردار این شهر ماه‌های سختی در پیش‌رو دارد.
کد خبر: ۲۷۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 10 August 2016
محمد حمیدی عصر سه‌شنبه در آئین معارفه شهردار گنبدکاووس که در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به حضور خود در مسند جدید از ابتدای هفته اظهار کرد: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم به مردم استان گلستان خدمت شایسته‌ای داشته باشم تا در روزهای پایان خدمت در این مسند نیز مردم استان گلستان همچون مردم مهربان گنبدکاووس ما را با خنده بدرقه مسئولیت‌های بعدی کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در کشور ساختار پیچیده و سختی دارند، افزود: مهمترین سختی کار شهرداری این است که هم باید درآمد داشته باشد و هم هزینه کند و مدیریت هزینه و درآمد و تطبیق آنها کار بسیار سختی است که از عهده هر کسی بر نخواهد آمد.

اعتبارات شهرداری گنبدکاووس به نسبت اعتبارات کل استان و شهرهای همتراز بسیار پائین‌تر است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به اینکه اعتبارات شهرداری گنبدکاووس به نسبت اعتبارات کل استان و شهرهای همتراز بسیار پائین‌تر است، خاطرنشان کرد: در این سه سال که گذشت بیش از 30 درصد کاهش بودجه شهرداری و شورا را در گنبدکاووس داشته‌ایم و این کار را سخت‌تر کرده است.

حمیدی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال 1394 و 1395 برابر بوده است، خاطرنشان کرد: این موضوع در صورتی است که برای پویایی کار در شهر باید هر ساله در آمدها متناسب با افزایش هزینه‌ها افزایش پیدا کند اما متاسفانه این اتفاق به صورت عکس در حال رخ دادن است.

وی از برگزاری 43 دوره آموزشی در سال اخیر برای افزایش آگاهی کارکنان خبر داد و گفت: نکته‌ای که باید شهردار جدید گنبدکاووس به آن توجه کند این است که متاسفانه شهرداری گنبدکاووس هیچ برنامه بلندمدتی برای شهر در عمده زمینه‌ها ندارد و باید هرچه زودتر ایشان با کمک کارشناسان برنامه‌ای تهیه کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با تاکید بر اینکه آن چه مانع پیشرفت واقعی شهر گنبدکاووس است حواشی متعدد ایجاد شده در آن است، اضافه کرد: حاشیه‌های شهر گنبدکاووس برای شهر دردسرساز شده است و اگر حاشیه‌ها کنار گذاشته شود قطعا گنبدکاووس می‌تواند جز 20 شهر اول کشور در توسعه و آبادانی باشد.

به عنوان یک مشاور و خادم در کنار مسئولان و مردم گنبدکاووس خواهم ماند

حمیدی در پایان از عبدالمجید قزل جه نیز به پاس تلاش‌های سه ساله اش در شهرداری گنبدکاووس تشکر کرد و ادامه داد: بنده چه امروز که در سمت مدیرکل شهری و امور شهری در خدمت شما هستم و چه در آینده و در هر جایگاهی که باشم به عنوان یک مشاور و خادم در کنار مسئولان و مردم گنبدکاووس خواهم ماند.

وی خطاب به شهردار گنبدکاووس نیز افزود: حقیقتا در ماه‌های آینده وضعیت حساسی را در پیش دارید که اگر منصفانه بخواهیم نگاه کنیم کار بسیار سختی خواهد بود و باید خود را برای جلسات چندین ساعته و نفس گیر در شورای اسلامی شهر آماده و مهیا کنید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار