سردار ریحانی تاکید کرد:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به حمایت سپاه پاسداران از رسانه‌های انقلابی، گفت: بی‌اثر کردن اقدامات رسانه‌های داخلی کشور، راهبرد دشمن برای تاثیرگذاری بر باور مردم است.
کد خبر: ۲۷۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 10 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار بهمن ریحانی در آیین تقدیر از اصحاب رسانه و گرامیداشت روز خبرنگار در مجموعه فرهنگی بعثت شهر کرمانشاه، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش غیرقابل انکاری در تمام دنیا ایفا می‌کنند و از مولفه‌های قدرت در هر کشوری محسوب می‌شوند.
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اینترنت را بستری اثرگذار برای تاثیرگذاری بر افکار افراد عنوان کرد که می‌تواند استفاده مثبت یا منفی داشته باشد و ادامه داد: یک اتفاق کوچک در غرب گاهی چنان توسط رسانه‌ها و ابزار تبلیغاتی غرب مورد توجه قرار می‌گیرد که مهم‌ترین موضوع روز دنیا نشان داده می‌شود.
وی با تصریح بر اینکه دشمن به‌دنبال تسلط بر فضای اجتماعی کشور است و شکاف بین حاکمیت و ملت را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: بی‌اثر کردن اقدامات رسانه‌های داخلی و ملی کشورمان راهبرد دشمن برای تاثیرگذاری بر باور مردم است و رسانه‌ها وظیفه دارند حق‌طلبی و ترویج روحیه انقلابی را مورد توجه جدی قرار بدهند.
این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: استکبار به‌دنبال مدیریت بر جهان اسلام است و در این میان وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار سنگین و حساس است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رسانه‌های انقلابی حمایت می‌کند و هر لحظه و هر جا که انقلاب مورد تهدید قرار بگیرد، با قدرت، جدیت و سرعت ورود پیدا کرده و از انقلاب و دستاوردهای انقلاب حراست و پاسداری می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه مورد توجه قرار دادن بستر حق‌طلبی و قدم برداشتن در مسیر صحیح موجب برکت در کارها شده و در مقابل تمام اقدامات شوم دشمنان و امکانات پیشرفته آنان پیروز می‌شویم، گفت: اتحاد و انسجام در امورات موجب نتیجه‌گیری مناسب می‌شود که در بیان منافع مردم، مصالح عمومی، حقایق، نقص‌ها و قوت‌ها باید رسانه‌ها در مسیر انعکاس حقیقت گام بردارند.
ریحانی توجه به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک مطالبه مهم از سوی رهبر معظم انقلاب و حقوق مردم را از جمله وظایف اصحاب رسانه دانست و افزود: فرهنگ‌سازی در این راستا می‌تواند توسط رسانه‌ها انجام بگیرد و هرگز نباید برای خوشایند فرد یا مسؤولی موضوع خلاف واقعیت را انعکاس داد که البته بیان حقیقت و انقلابی بودن هزینه‌هایی دارد که با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان انقلابی عمل کرد و مدیریت موضوعات روزمره را نیز انجام داد
این مسؤول خبرنگاران را قلم به‌دست مردم توصیف کرد که باید طوری عمل کنند تا افراد جامعه آنان را با مشخصه حق‌طلبی بشناسند و متذکر شد: نوشته‌های رسانه‌ها اثرگذار است و باید با رعایت اخلاق و بیان واقعیت عمل کنند که در این میان ارائه آموزش به خبرنگاران بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه تحلیل‌های قوی در شبکه‌های اجتماعی، افراد جامعه و محافل عمومی انجام می‌گیرد که اصحاب رسانه با توجه به آن می‌توانند در جریان موضوعات روز قرار بگیرند، اضافه کرد: سازمان بسیج رسانه با ارائه تحلیل‌های مختلف به خبرنگاران به‌دنبال تقویت اطلاعات رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان نظام اسلامی است.
این فرمانده ارشد نظامی به قضاوت آیندگان در مورد اقدامات امروز ما اشاره کرد و یادآور شد: هزینه‌های بسیاری برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی داده شده است که نمی‌توانیم با بی‌تفاوتی و کاهلی بقیه راه را رها کنیم، بلکه باید با جدیت و حفظ روحیه انقلابی برای عزت و اقتدار ایران اسلامی تمام تلاش خویش را به‌کار بگیریم.
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در خصوص حمایت از برخی درخواست‌ها همچون تشکیل صندوق قرض‌الحسنه برای اصحاب رسانه، برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی اعلام آمادگی کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار