رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 25 دانش آموز پسر مقطع دوم متوسطه استان امروز/ سه شنبه/ به رقابت های فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۲۷۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 10 August 2016

محمدرضا طاهری نسب گفت این دوره از رقابت های فرهنگی هنری کشور باهدف تقویت همراهی و همدلی میان دانش آموزان از 21 تا 29 مرداد در شهرستان نیشابور برگزار می شود.
وی ادامه داد: دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در هشت رشته فرهنگی و هنری از جمله نقاشی، سرود و هنرهای دستی و تجسمی و غیره به رقابت می پردازند.
رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: همچنین سه نفر از دانش آموزان دختر استان 25 مرداد به این دوره از رقابت های فرهنگی هنری کشور اعزام می شوند.
وی از اعزام کاروان زائران اولی حرم رضوی به مشهد مقدس خبر داد و افزود: اعضای 80 نفره دختر این کاراون که جزو خانواده کمیته امداد خمینی(ره) استان بودند 16 مرداد به این سفر معنوی اعزام شدند.
به گزارش ایرنا هم اینک حدود 600 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 300 مدرسه در حال تحصیل که 36 هزار و 700 فرهنگی کار تعلیم و تربیت آنان را برعهده دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار