کد خبر: ۲۷۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 09 August 2016


معاون سیاسی استانداری البرز گفت: این استان نیاز به تشکیل اتاق‌های فکر دارد که این مهم در دستور کار مدیریت ارشد استانداری است.

فتح‌الله حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری است که به درستی در سال‌های گذشته از این استعدادها برای توسعه استان و حتی کشور استفاده نشده است.

وی افزود: البرز دارای چند شهرک صنعتی و بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنایع مختلف به ویژه یک صد برند ملی است و به عنوان یکی از استان‌های صنعتی کشور و حتی یکی از قطب‌های صنعتی ایران شناخته می‌شود.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: از سوی دیگر استقرار دانشگاه‌های معتبر ایران در البرز به نحوی که تمام دانشگاه‌های معتبر در البرز مستقر هستند، البرز را به یک استان دانشگاهی نیز تبدیل کرده است.

حقیقی گفت: همچنین در بخش‌های کشاورزی و فرهنگی و وجود تنوع‌های مختلف قومی، البرز ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد که باید به درستی مدیریت شوند.

وی بیان داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به این استان داد و باید پله‌های توسعه و پیشرفت را طی کرده و شور و نشاط و امید در البرز موج بزند.

معاون سیاسی استانداری البرز افزود: به طور قطع تحقق این مهم و دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی شده، بدون همراهی، تعامل و همکاری مردم محقق نمی‌شود و باید از ظرفیت و دانش نخبگان و همچنین جوانان به خوبی استفاده کنیم.

حقیقی ادامه داد: در این راستا طرح تشکیل اتاق‌های فکر در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است و تلاش داریم که برای هر بخش اتاق فکری با حضور نخبگان، دانشگاهیان و افراد موثر استان تشکیل دهیم.

وی اظهار داشت: به عنوان نمونه در روزهای ابتدایی حضور در استان البرز و در جلسه‌ای با بانوان فرهیخته استان، وعده تشکیل اتاق فکر بانوان را مطرح کرده و به این طرح با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: تلاش داریم پس از تشکیل اتاق فکر بانوان فرهیخته استان، طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای این قشر در نظر گرفته شده است، ابتدا در این اتاق فکر مطرح و پس از تایید به اجرا گذاشته شود.

حقیقی افزود: از سوی دیگر با توجه به اثرگذاری رسانه‌ها در اجرای صحیح طرح‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، تشکیل اتاق فکر رسانه‌ در البرز نیز جزو اولویت‌هاست.

وی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم با همفکری و تعامل مثبت با رسانه‌ها، طرح‌های دولت برای دست‌یابی به توسعه و پیشرفت پایدار را در البرز اجرا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار