رييس روابط عمومي شركت گاز خراسان رضوي بر لزوم توجه به خطرات ناشي از احتمال نشت گاز در منازل خالي از سكنه علي الخصوص در فصل پر سفر تابستان تاكيد كرد.
کد خبر: ۲۷۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 07 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، محمد ايماني فر با اشاره به اهميت استفاده ايمن از گاز طبيعي، اظهار كرد: توجه به خطرات احتمالي استفاده از اين نعمت الهي، يكي از مواردي است كه بايد در تمام فصول سال مورد توجه قرار گيرد.

وي با اشاره به جبران ناپذير بودن حوادث مالي و جاني ناشي از انفجار و آتش سوزي گاز در خانه هاي خالي از سكنه علي الخصوص در تابستان، افزود: شهروندان گرامي مي توانند تنها با بستن شیر اصلي گاز در هنگام سفرهاي بلند مدت، آسايش خود و همسايگان را فراهم كنند و از سفري بي دغدغه بهره مند شوند.

ايماني فر، گاز طبیعی را نعمت خداوند متعال و مایه آرامش در جامعه عنوان كرد و گفت: بي شك رعایت نکات ایمنی و عمل به توصیه های خدمتگذاران مردم در شركت گاز، ضامن رفاه و آسایش شهروندان است.

رئیس روابط عمومی گاز خراسان رضوي در پايان از همگان خواست تا در صورت استنشاق بوي نامتعارف گاز در هر نقطه از شهر مشهد و يا شهرستانهاي خراسان رضوي مراتب را از طريق تماس با شماره 194 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار