فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز خبر داد
فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از کشف 27 هزار عدد انواع قرص و داروهای غیرمجاز به ارزش تقریبی 350 میلیون ریال با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 07 August 2016

فرهنگ نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش داروهای غیرمجاز در منطقه‌ای از تبریز، بررسی موضوع در دستور کار ویژه ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان تبریز، پس از هماهنگی مقام قضایی، با حضور در محل و ضمن تحت نظر قرار دادن مخفیگاه متهمان، موفق شدند دو نفر از اعضای باند قاچاق و فروش داروهای غیرمجاز را طی یک عملیات غافلگیرانه در محل دپوی داروها دستگیر کنند.

نوروزی افزود: متهمان به همراه اقلام مکشوفه که شامل بیش از 27 هزار عدد انواع قرص و سایر داروهای غیرمجاز بود، با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان شد.

این مقام انتظامی در آسیب شناسی موضوع، عواملی همچون سودجویی مالی و راحت طلبی افراد را در ارتکاب به جرایم به ویژه قاچاق کالاهای ممنوعه دخیل دانست.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن110 به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار