مدیر موسسه ترنم صبح امید تصریح کرد:
این جشنواره در قالب افتتاحیه و اختتامیه، غرفه های محصولات انگور مناطق، غرفه صنایع دستی استان ها، اجرای موسیقی های استان ها با پوشش محلی، ایستگاه نقاشی کودک و کارگاه های آموزشی برای عموم خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 06 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، میلاد طاهرپور مدیر موسسه ترنم صبح امید از برگزاری جشنواره بزرگ انگور سی سخت در نیمه دوم شهریورماه خبرداد و اظهار کرد: این جشنواره به همت سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان و با مشارکت سایر دستگاه های مرتبط در شهر سی سخت برگزار می شود.  دبیر برگزاری جشنواره انگور سی سخت تصریح کرد: این جشنواره امسال به صورت منطقه ای و با حضور استان های فارس، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان به مدت دو روز برگزار می شود.  وی افزود: تفاوتی که دومین جشنواره انگور با سال گذشته دارد احداث غرفه هایی از استان های نامبرده و اجرای برنامه های هنری استان ها با پوشش محلی است. 
 مدیر موسسه مجری برگزاری جشنواره انگور عنوان کرد: این جشنواره در قالب افتتاحیه و اختتامیه، غرفه های محصولات انگور مناطق، غرفه صنایع دستی استان ها، اجرای موسیقی های استان ها با پوشش محلی، ایستگاه نقاشی کودک و کارگاه های آموزشی برای عموم خواهد بود.  طاهرپور افزود: سعی خواهد شد دومین جشنواره انگور سی سخت برخلاف سال گذشته در محیطی کاملا باز و خارج از سالن برگزار شود که انتظار میرود با استقبال گسترده مردم همچون سال گذشته شاهد جشنواره مطلوبی در شهر سی سخت باشیم.
انتهای پیام/

گزارش:علیرضا جانی پور سی سخت
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار