سه پروژه بهداشتی و درمانی مرکز معین مدیریت سلامت فقیه اقلیدی، الحاقیه بخش اتفاقات و بخش داخلی بیمارستان ولی‌عصر (عج) بااعتباری بالغ‌بر 204 میلیون تومان در اقلید به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳ 04 February 2015

به گزارش فارس از اقلید، بعدازظهر امروز با حضور امام‌جمعه، فرماندار، معاون فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی سه پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی مرکز معین مدیریت سلامت فقیه اقلیدی، الحاقیه بخش اتفاقات و بخش داخلی بیمارستان ولی‌عصر این شهرستان در راستای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی عمومی به بهره‌برداری رسید.

مرکز معین مدیریت سلامت فقیه اقلیدی با حضور چهار پزشک، چهار دندان‌پزشک، مراقبان سلامت، کارشناس تغذیه، روانشناس و دستیار پزشک خانواده به‌صورت فعال در خدمت عموم قرار دارد.

مرکز معین سلامت فقیه اقلیدی بااعتباری بالغ‌بر 80 میلیون تومان راه‌اندازی شده و در حال حاضر 13 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی پزشکان خانواده و گروه سلامت این مرکز بهره می‌برند.

بخش داخلی بیمارستان ولی‌عصر (عج) در راستای اجرای بسته هتلینگ در طرح تحول نظام سلامت با هزینه 74 میلیون تومانی بازسازی و بخش سوختگی برای خدمت به بیماران در این بخش راه‌اندازی شده است.

همچنین الحاقیه بیمارستان ولی‌عصر (عج) اقلید بااعتباری بالغ‌بر 55 میلیون تومان انجام‌شده که با اجرای این طرح 12 تخت (دو تخت اطفال، پنج تخت زنان و پنج تخت مردان) به بخش اورژانس این بیمارستان در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر درمانی به بیماران اضافه ‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار