فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: اصحاب رسانه باید با ترازوی ایمان، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و قانون اساسی، عملکرد مدیران و مسؤولان را ارزیابی کنند.
کد خبر: ۲۷۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حمزه برین صبح امروز در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام صادق(ع) این شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت اظهار کرد: تقدیر از خبرنگاران با یک جلسه محقق نمی‌شود چراکه رسالت سنگینی در مسیر تداوم بخشی انقلاب دارند و در این زمینه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر ایجاد روحیه امید در مردم از سوی اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران از آغاز سال به انعکاس اخبار برنامه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی بسیج و سپاه در رده‌های مختلف می‌پردازند که از زحمات آنان قدردانی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: خبرنگاران باید روحیه مطالبه‌گری مطابق با حقوق اساسی مردم از مسؤولان را حفظ کرده و به طور مستمر آن را پیگیری کنند.

برین اضافه کرد: اصحاب رسانه باید با ترازوی ایمان، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و قانون اساسی مدیران را ارزیابی کنند که با تحقق این مهم، قطعاً حرکت مدیران مطابق با اهداف انقلاب اسلامی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران نباید با ترازوی مادی، حزبی، جریانی و سیاسی به ارزیابی عملکرد مسؤولان بپردازند.

این مسؤول بیان کرد: خبرنگاران اگر با ترازوی ایمان و ارزش‌های اسلامی اخبار را منعکس و مدیران را ارزیابی کنند، می‌توانند در مسیر انقلابی بودن، باقی مانده و خبرنگاران نیز به رسالت خبری، اجرایی و رسانه‌ای جامه عمل می‌پوشانند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: طی 37 سال از عمر انقلاب، دولت‌های فراوانی روی کار آمده‌اند که رمز و راز ماندگاری انقلاب، حرکت در مسیر ارزش‌های نظام و آرمان‌های امام و رهبری است که سبب احترام، عزت و سرافرازی نظام نیز می‌شود.

برین ادامه داد: تاریخ و تجربه ثابت کرده که اگر فردی با دلخوشی به فرد و جناح و حزب، قلم بزند، مذموم بوده و مورد شماتت آیندگان می‌شود.

وی اضافه کرد: خبرنگاران باید با چشم تیزبین و فارغ از نگاه‌های جنبی، عملکرد مسؤولان را ارزیابی دقیق کرده و نقادی دلسوزانه داشته باشند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از خبرنگاران درخواست می‌شود کمیت و کیفیت و میزان اثرگذاری برنامه‌های بسیج را به سپاه اطلاع دهند تا در برخی از عرصه‌هایی که باید حضور پررنگ داشته باشد، ورود پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق‌(ع) شهرستان آبیک  تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند با حضور عمیق و معنادار در برنامه‌های بسیج و سپاه و انعکاس خوب برنامه‌ها، در ایجاد نشاط و امیدآفرینی در بین مردم نقش بسزایی ایفا کنند.

برین افزود: تولید اخبار از سوی خبرنگاران را نباید ساده انگاشت چرا‌که کار دشواری بوده و بار حقوقی و مادی آن بالا است.

وی ادامه داد: باید بسترهایی فراهم شود تا رسانه‌های شهرستان آبیک به نحو مطلوب برای مردم شناسانده شوند تا ارتباط مردم با این رسانه‌ها بیشتر شود.

در پایان این نشست با اهدای هدایایی از خبرنگاران شهرستان آبیک تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار