رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: جایگاه رفیع دانشگاه بین المللی در عرصه ملی و بین المللی باید تقویت و تبیین شود تا بتوانیم برای توسعه آن تصمیم مقتضی گرفته شود.
کد خبر: ۲۷۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین، نشست مشترک مجمع نمایندگان استان قزوین با رییس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در محل دانشگاه برگزار شد.

داود محمدی در این نشست گفت: جایگاه رفیع دانشگاه بین المللی در عرصه ملی و بین المللی برای هیچ کس پوشیده نیست ولی در سطح استان باید جایگاه والا و ارزشمند دانشگاه ها به خوبی تبیین شود تا به فراخور جایگاه آن تصمیم گرفته شود.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ با تاکید بر این اینکه مطبوعات و صدا وسیما باید به دانشگاه ها نگاه ویژه داشته باشند گفت: تلاش خواهیم کرد تا ارتباطات قوی و خوبی برای دانشگاه برقرار شود و تداوم جلسات می تواند به تعمل بیشتر کمک کند.

حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت حوزه دانشجویی وفرهنگی گفت: برای ما دانشگاه جایگاه وِیژه ای دارد و دانشجویان سرمایه های ارزشمند انسانی و اقتصادی کشورمحسوب می شوند.
      
دبیر کمیسیون صنعت و معدن مجلس با اشاره به اینکه فارغ التحصیل دانشگاهها در آینده باید اداره اقتصاد کشور را برعهده بگیرند اظهار داشت:در کمیسیون صنعت و معدن در خصوص ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت و اقتصاد طرح هایی ذداده شده که امیدواریم مصوب شود.

روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا وآوج درمجلس هم گفت:دانشگاه بین المللی باقدمت خود میتواند درتحول علمی و اقتصادی استان نقش بیشتری ایفا کند و در حوزه فرامرزی هم جایگاه خود را ارتقاء بخشد.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص توسعه پایدار اظهارداشت: نقش آموزش به عنوان زیربنای توسعه پایدار نقشی مهم و ارزشمندی دارد که باید مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرد و حمایت شود.

درادامه این نشست ابوالحسن نایینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین اظهارداشت: حضور نمایندگان جوان و پویا در کمیسیون های مختلف مجلس و ریاست کمیسیون اصل ۹۰ موجب دلگرمی مسئولان استان برای گام برداشتن در مسیر توسعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار