نایب رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: اقدامات زیر ساختی و فعالیت در سنین پایه از اهداف مهم هیئت کبدی استان است.
کد خبر: ۲۷۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 04 August 2016

به گزارش تابناک رضوی، ملیحه یل در میان با بیان این مطلب، اظهار کرد: خوشبختانه برنامه ریزی‌های خوبی برای فعالیت در سنین پایه و اقدامات زیر ساختی در رشته کبدی در بخش بانوان وآقایان صورت گرفته است، طی تعاملات انجام شده با آموزش وپرورش در یک ماه اخیر استعدادیابی و ورود خوبی از سوی آموزش وپرورش به این رشته مهیج شده است که امیدواریم با تعامل در دانشگاه‌ها دانشجویان بتوانند به این رشته ورود پیدا کنند.

وی افزود:درحال حاضر در بخش بانوان فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، تمرینات تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن تخصصی کبدی مشهد برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیات کبدی خراسان رضوی درباره مسابقات استانی کبدی بانوان عنوان کرد: در حال حاضر مسابقات استانی کبدی جوانان و بزرگسالان بانوان دو هفته آینده در سالن اختصاصی کبدی مشهد برگزار می‌شود.

یل درمیان درباره حضور تیم کبدی بانوان در لیگ برتر بزرگسالان کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمرینات و آمادگی تیم لیگ برتر کبدی بانوان استان به خوبی در سالن اختصاصی کبدی مشهد برگزار می‌شود و درحال حاضر به دنبال اسپانسر هستیم تا بتوانیم حمایتی از سوی اسپانسر برای تیم دریافت کنیم.

وی اظهار کرد: امسال با تمام قدرت در رقابت‌های لیگ برتر بانوان حضور خواهیم داشت و سعی می‌کنیم نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری را کسب کنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار