مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: طرح پوشش بیمه برای اتباع خارجی در خراسان رضوی آغاز شده است و تا کنون ۸۰۰ نفر بیمه شده اصلی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی در خراسان رضوی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۷۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 03 August 2016

به گزارش تابناک رضوی، محمد قوامی با بیان این مطلب، اظهار کرد: همکاری و تعاملات لازم برای شناسایی اتباعی که در کارگاه‌های شامل بیمه اجباری اشتغال دارند آغاز شده و اطلاعات آنها در دست بررسی است.

وی ادامه داد: برای افرادی که به صورت خویش‌فرما اشتغال دارند نیز امکان استفاده از خدمات بیمه فراهم شده و می‌توانند از روش‌های تعیین شده برای آن اقدام کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: تا کنون 800 نفر بیمه شده اصلی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی در خراسان رضوی قرار گرفته‌اند که با احتساب خانواده‌های آنها بیش از 1700 نفر از این خدمات بیمه‌ای در استان بهره‌مند هستند.

قوامی خاطرنشان کرد: ادامه فعالیت‌ها در این بخش گسترده بوده و تمام قواعد در خراسان رضوی با توجه به بالا بودن تعداد اتباع خارجی انجام می‌شود.

وی در ارتباط با اجرایی شدن طرح دفترچه بیمه هوشمند در کشور بیان کرد: استان پایلوت این طرح یزد بوده و در صورت پاسخ‌دهی مناسب تمام دفترچه‌های بیمه به صورت الکترونیکی صادر شده و به شکل یک کارت در می‌آید که در آن سوابق پزشکی نیز درج شده و نگهداری می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هنوز هزینههای جانبی و فواید این طرح مشخص نبوده و در صورت موفق بودن آن در استان پایلوت در خراسان رضوی نیز اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار