بررسی واکنش های مختلف به استیضاح ثابت قدم در روزهای اخیر ؛
به گزارش تابناک گیلان، استیضاح شهردار رشت در یک‌صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر با ۶ امضاء اعلام وصول شد و همچنین مقرر شد جلسه بررسی استیضاح شهردار ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد برگزار شود.
کد خبر: ۲۷۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 03 August 2016
تابناک / استیضاح شهردار رشت اعلام وصول شد.

به گزارش تابناک گیلان، استیضاح شهردار رشت در یک‌صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر با ۶ امضاء اعلام وصول شد و همچنین مقرر شد جلسه بررسی استیضاح شهردار ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد برگزار شود.


خبرگزاری فارس: جلسه استیضاح شهردار رشت پنجشنبه برگزار می‌شود


عصر 10 مرداد بود که در صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت طرح استیضاح شهردار رشت به امضای 6 عضو شورا رسیده بود اعلام وصول شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه اظهار داشت: طرح استیضاح از شهردار حتما به معنای استیضاح وی نیست و ایشان موظف است در قالب این استیضاح به موارد و دغدغه‌های اعضای شورا پاسخ دهد و از خود دفاع کند.

محمدعلی رفیعی نودهی با بیان اینکه سؤال جدیدی از شهردار رشت نداریم بیان کرد: شهردار تنها موظف است به سؤال‌هایی که اعضای شورا اسلامی شهر رشت در جلسه علنی از پاسخ آنها قانع نشدند پاسخ دهد.

پنجشنبه 14 مرداد ساعت 10 صبح جلسه استیضاح شهردار رشت برگزار شده و چنانچه 10 عضو شورای اسلامی شهر رشت از پاسخ های شهردار قانع نشوند, شهردار رشت از سمت خود عزل می‌شود.



و اما واکنش های مختلف به این استیضاح


در مدیریت شهری رشت حاشیه بر متن مقدم است/ در مورد استیضاح اخیر نظری ندارم/ ناگفته هایم را در کتاب «شصت و سومین شهردار» منتشر کرده ام


محمد ابراهیم خلیلی شصت و سومین شهردار شهر رشت بود که با رای قاطع شورای چهارم بر کسی شهرداری رشت جلوس کرد و به فاصله کوتاهی توسط همین شورا استیضاح و برکنار شد.

گرچه خلیلی هیچگاه از حوادث و مناقشات روزهای بحرانی منصب خود سخن نگفت اما چندی پیش با انتشار کتابی به نام «شصت وسومین شهردار» ( اینجا را بخوانید) خاطرات آن دوران را به رشته تحریر در آورد که بهانه ای شده تا تحریریه گیل خبر در گفت و گویی کوتاه با شهردار سابق رشت بنشیند.

آقای خلیلی هدف از انتشار کتاب«شصت و سومین شهردار» چه بود؟

در روزهای آخر مدیریتیم در رشت، بارها از من خواسته شد تا به مسائل پشت پرده اشاره کنم و حتی پس از اتمام ماموریتم هم مطبوعات و رسانه های مختلف خواستار بازگو کردن حقایق از سوی من شدند. اصولا در عمر مدیریتی خود هرگز معتقد به پیشبرد کارها با سرو صدا و هوچی گری نبوده ام. در رشت همانگونه که در کتاب اشاره کردم با مردم و فرهنگی آشنا شدم که نمیتوانستم پس از رفتن از آن چشم پوشی کنم سعی کردم تا با انتشار  آن ضمن قدردانی از مردم فهیم این شهر با زبان ساده به بخشی از خاطرات خود در سمت شهردار بپردازم و ناگفته هایم را در قالب کتاب شصت و سومین شهردار منتشر کنم.

همان گونه که مستحضر هستید شهردار کنونی نیز این روزها با حربه استیضاح شورای چهارم روبه رو شده ، نظر شما در این رابطه چیست؟

متاسفانه به وضوح می توان در مدیریت شهری رشت مشاهده کرد که حاشیه بر متن مقدم است، در مورد استیضاح دکتر ثابت قدم نظری ندارم و این وظیفه ای است که اعضای محترم شورای شهر مسولیت آن را تقبل کرده اند، اما با مراجعه به اخبار روزهای استیضاح اینجانب و دلایلی که در آن جلسه از طرف اعضاء مطرح شد باید دید پس از گذشت نزدیک به دوسال چقدر از آن ایرادات و دلایل مطرح شده از جانب شورا مرتفع گشته است و مردم از خدمات خدمتگزارانشان در شورای شهر نیز بهره مند شده اند.

به نظر می رسد مادامی که منافع شهروندان در اولویت قرار نگیرد و تعامل بین شهردار و مجموعه شورا در راستای این منافع حاصل نگردد. نمی توان با جایجایی پی در پی مدیران پیشرفتی در امور اجرایی شهر حاصل کرد و همچنان که در کتاب گفته ام "هیچ برای هیچ ” است.

طی روزهای اخیر در برخی از رسانه ها مجددا از شما نام برده می شود نظرتان در این باره چیست؟

من همچنان که در دوران خدمت خود بارها گفته ام برای منتقدان و حتی مخالفان احترام قائل هستم اما همواره آرزومندم که نقد و انتقاد برای خدا باشد نه خدای ناکرده در جهت منافع خاص برخی از افراد که این موضوع را خود آنها و خدواند تبارک بهتر می دانند.



هر ذهن آگاه و هر تفکر بی طرفی از برنامه ها و ایده های شهردار رشت حمایت خواهد کرد

دکتر محمد صادق حسنی جوریابی، گفت: اعضای شورا شهر اجازه ندهند توسعه و پیشرفت رشت قربانی منافع گروهی و فردی شود و به خاطر مردم اختلافات در شهرداری باید کنار گذاشته شودـ

دکتر محمد صادق حسنی جوریابی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از استیضاح شهردار رشت گفت:هر ذهن آگاه و هر تفکر بی طرفی از برنامه ها و ایده های شهردار رشت حمایت خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه نظارت بر عملکرد مجموعه ی شهرداری و شهردار و سوال و استیضاح شهردار حق قانونی اعضای شورای شهر است گفت: چقدر خوب می شد برخی از اعضای معترض به عملکرد شهردار، چند خطی از عملکرد خودشان می گفتندـ

او ادامه داد: هیچ کس معتقد نیست که صددرصد رفتارها و تصمیم گیریهای شهردار و مدیران شهرداری، درست است ، اما به واسطه ی هر مشکل کوچک نباید وقت تصمیم سازان شهری را گرفت، پروژه ها و برنامه های شهرسازی را متوقف کرد و اقدام به استیضاح کرد.
دکتر حسنی با اشاره به اینکه حجم و تعدد پروژه های در دست اقدام شهرداری بی سابقه است گفت: قطعا با افزایش کمیت پروژه ها و اتفاقات شهری تعداد مشکلات، تخلفات و کوتاهی های احتمالی بیشتر خواهد شد و چه خوب بود که اعضای معترض شورا هم به جای بداخلاقی ها و اختلال در این امور دوشادوش شهردار متخصص رشت برای حل مشکلات این شهر حرکت می کردند و اگر هم انتقاد یا مساله ای داشتند با همدلی مطرح و در حل آن مانند باقی همکارانشان اهتمام و تلاش می کردندـ

نماینده مردم رشت تاکید کرد: یک اقلیت بسیار محدودی در شورا مدتهاست به بد اخلاقی، تخریب و تهمت روی آورده اند که گمان میکنم پاسخ آن را مردم در همین انتخابات پیش رو به خوبی خواهند داد کرد.

وی با اشاره به وظیفه ی خطیر اعضای شورا و انتظار مردم رشت از اعضای شورای شهر گفت : اعضای منصف و بیطرف شورای شهر اجازه ندهند توسعه و پیشرفت رشت قربانی منافع گروهی وفردی برخی اعضا شود و به خاطر مردم اختلافات را کنار بگذارند ـ
دکتر حسنی گفت: من واقعا متعجبم فردی که تا یک ماه پیش در صحبتها و گفتگوهایش ثابت قدم را بهترین شهردار تاریخ رشت معرفی می کرد ، اکنون ساز مخالفت و داد استیضاح شهردار را سر می دهد.

او با تاکید بر اینکه تنها یک سال به پایان دوره ی شورای چهارم باقی مانده گفت: متاسفانه عزیزان ساعتها و لحظات طولانی ای در جلسات شورا را صرف سوالات تکراری از شهردار کرده اند و نگرانیم که نکند از نیازها ودغدغه های شهر و شهروندان غافل بمانندـ

او افزود: تلاش دولت و مجلس ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای شهروندان است و قطعا هر شخص یا طیفی از افراد قصد بر هم زدن این آرامش نسبی را داشته باشد از چشم مردم خواهند افتاد .
دکتر حسنی با تاکید بر اینکه ما هیچ کدام قصد دخالت در امور شورایی را نداریم اما به واسطه نمایندگی مردم باید نظرات مردم را مد نظر قرار دهیم، گفت: نظر مردم در رسانه ها ، فضای مجازی ، کوچه و خیابان این شهر قابل لمس است و غالب صداها مبنی بر ماندن و ادامه کار ثابت قدم است و اعضای شورا وظیفه دارند به نظر مردم توجه لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه معتقدم اکثریت شورا به واسطه دانش و تجربه شان به ادامه ی شهرداری دکتر ثابت قدم رای خواهند داد و در ادامه شاهد روز های بهتری برای شهر رشت خواهیم بود.



من هم ثابت قدم هستم

مهندس رضا رسولی در صفحه اینستاگرام خود با گذاشتن عکسی از خود کنار دکتر سیدمحمدعلی ثابت قدم  نوشت:

رسولی

 

برای توسعه ی شهر مظلوم ام، من هم ثابت_قدم هستم…

پانزده ماه و هفده روز از شروع به کار دکتر ثابت قدم به عنوان شهردار رشت می گذرد. اگرچه انتخاب ایشان به عنوان شهردار رشت با بیم ها و امید های فراوانی همراه بود، اما عملکرد ساختار مدیریت شهری در طول این مدت، بار دیگر دل های پاک رشتوند ان را به نور امید ، گرم و روشن نمود.

تدوین و اجرایی کردن برنامه عملیاتی شهر رشت با تاکید بر توسعه متوازن که عجالتا منجر به احداث هفت پارک، نه بازارچه و سه ایستگاه آتش نشانی، اکثرا در مناطق کم برخوردار گردید، نگاه برنامه محور در ایجاد زیر ساخت های ترافیکی، بر اساس برنامه جامع حمل و نقل و مطالعات خرد نگر در همه تصمیم گیری های ترافیکی بر مبنای پیاده مداری، توسعه حمل و نقل همگانی، توسعه زیرساخت های IT در سیستم های حمل و نقل و توسعه شبکه راه های شهری در ترکیب با تکنیک های مدیریت عرضه و تقاضا که منجر به تغییر ذائقه ی ترافیکی رشتوندان در راستای پایداری توسعه و حفظ و ارتقاء کیفی محیط زیست شهری رشت شده است. آغاز عملیات اجرایی رویا ی ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود با شروع عملیات اجرایی ساماندهی لندفیل_سراوان و آغاز تصفیه خانه شیرابه زباله در آینده نزدیک، اصلاح، ارتقاء و چابک سازی معماری سازمان در حال ورشکستگی شهرداری، تامین منابع مالی جدید و ارتقاء رتبه بودجه ای شهر رشت از نوزدهم به دهم در سطح کشور که تقریبا متناسب با جایگاه توسعه ای شهرمان در کشور می باشد و… از ثمرات کارهای مشترک شهردار و تیم اجرایی شهرداری با قاطبه ی عقل گرا و توسعه طلب شورای اسلامی شهر رشت در عرصه سیاست گذاری ست.

در این بین حتما ایراداتی هم وجود دارد. شاید مهمترین آن علاوه بر انتقادات فنی به اجزا برخی پروژه ها، عدم توفیق سیستم مدیریت شهری در به مشارکت گرفتن متخصصین بومی در انجام امور توسعه ای و ضعف در برقراری تعاملات دوسویه با لایه های مختلف ذینفع در مناسبات شهری بوده است.



به استیضاح رای نمی دهم

عضو شورای شهر رشت استیضاح شهردار رشت در این برهه زمانی را نادرست خواند و بر فضای همدلی و تعامل اعضای شورا و شهرداری تاکید کرد.

فاطمه شیرزاد در گفت و گو با گیل خبر درباره استیضاح  روز پنجشنبه شهردار رشت بیان داشت: با توجه به این که یک سال تا پایان فعالیت شورای چهارم باقی مانده باید دقت بیشتری در این راستا انجام گیرد  و باید فضای همدلی، همکاری و تعامل بین شورا و شهرداری ایجاد و  پاسخگوی مردم باشیم و  در مدت زمان باقیمانده به دنبال ثبات مدیریت بود. وی ادامه داد:متاسفانه عمر شهرداران در رشت و بسیاری از کلانشهرها کمتر از دوسال است و استیضاح راه حل خروج از بحران نمی باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت در ادامه اظهار داشت: سوال و تذکر حق همه اعضای شورای شهر است و حتی استیضاح نیز گاهی تنها راه باقیمانده است ، ولی در این برهه زمان استیضاح راه حل مناسبی برای خروج از مشکلات نیست ، به شخصه بارها انتقادات و تذکرات مختلفی را به شهردار ارائه کرده ام و تذکراتم از رئیس شورا به شهردار ابلاغ شده است و در آینده نیز اعلام می شود.  وی افزود: مدیران ما نقاط ضعف و قوت فراوانی دارند و برای آن که به یک نقطه مطلوب دست پیدا کنیم آخرین راه حل کنارگذاشتن است.

شیرزاد درباره عملکرد شهردار رشت نیز ابراز داشت: باید در مورد شهردار رشت نیز منصف بود، وی در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و سلامت  و بهداشت خدمات مطلوبی را ارائه کرده است و ساعی و کوشا است، البته همه ما اشکالاتی داریم، از طرفی شهردار نیز باید ایجاد تعامل کند و همیشه بر این اعتقاد بودم که امین ترین مشاور شهردار اعضای شورای شهر هستند. وی ادامه داد:  باید منطقی باشیم و نگاهمان روبه آینده باشد، باید با همکفری اعضای شورا شهر و شهردار با یکدیگر تعامل داشته باشیم، از طرفی باید رعایت اخلاق مداری و انصاف نیز کنیم. از خود شهردار هم میتوانیم انضباط مالی و هدفمند بودن را مطالبه کنیم. وی گفت: این چند دستگی به نفع مردم و شهر رشت و شورا نیست،  شورا  نباید  وارد جریانات سیاسی باشند. مردم از ما انتظار خدمت صادقانه دارند  و این که بدون تکلف کارمان را انجام دهیم،  باید دیدگاه ها خودمان را به یکدیگر منتقل و با همفکری و تعامل تصمیم درست و منطقی بگیریم و منافع شهر را در تصمیم گیری های خود در نظر بگیریم، اگر هم تخلفی صورت گرفته نهادهای نظارتی، امنیتی و سازمان بازرسی و قوه قضاییه هستند که به این تخلفات رسیدگی کنند.

عضو شورای شهر در ادامه تصریح کرد: در صورت استیضاح شهردار ما به مانند سابق باید شاهد حضور سه الی شش ماه یک سرپرست باشیم، ما این را در دوره آقای خلیلی هم شاهد بودیم و اکنون همان سناریو در حال تکرار است. من در زمان آمدن آقای خلیلی شناخت چندانی از وی نداشتم ولی در زمان استیضاح وی نیز از جمله کسانی بودم که به عنوان مخالف استیضاح صحبت کردم و گفتم این استیضاح به نفع هیچکس نیست. وی در ادامه افزود: دهه کرامت نزدیک است و شورا و شهرداری با حفظ کرامت انسانی با یکدیگر ورود کنند ، ما در شورای چهارم فعالیت و مشارکت خوبی در حوزه مدیریت شهری داشتیم و  باید مسیر تعامل و همکاری خودمان را به گونه ای ادامه دهیم که به ثبات مدیریت دست یابیم که البته بخشی از این ثبات مدیریت نیز به شهرداری رشت برمی گردد که با استفاده از ظرفیت های موجود و بر اساس شایسته سالاری و اخلاق مداری و توسعه محوری مدیران را انتخاب و فضای بهتری را برای همکاری با شورا ایجاد کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در بودجه ۹۵ که تفاوت زیادی با بودجه سال های قبل دارد  ما می توانیم در قالب این بودجه کارهای بزرگی را در کنار شهردار به انجام برسانیم، همه  اعضای شورا می توانند برای افزایش درآمدها، کاهش هزینه ها و حصول مطالبات برنامه ریزی و در مدت باقیمانده به شهردار کمک کنند  تا با انضباط مالی افزایش رضایتمندی مردم را به وجود آورند.

فاطمه شیرزاد همچنین درباره حمایت بعضی مدیران شهرداری از شهردار رشت در قالب نامه به استاندار گیلان نیز بیان داشت: به مدیران ، کارشناسان مختلف ستاد و سازمان ها هم  عرض می کنم کارشان را به روال سابق با قدرت  انجام دهند و با آرامش قطعا در شورای اسلامی تصمیم گیری درستی انجام می شود، آرامش در شهر نیاز است و از آن ها می خواهم در امر خدمات رسانی به مردم کوتاهی نکنند و در حوزه مباحث مدیریت شهری نیز اکثریت شورا با همکفری که انجام می دهند بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر در انتها تصریح کرد: مردم ، مدیران اجرایی، سازمان های مردم نهاد و افراد مختلفی که در این چند روز اخیر به صورت های مختلف در این رابطه دغدغه های خود را اعلام داشتند که نشان می دهد  موضوع مدیریت شهری مورد توجه جامعه است، در این زمینه باید یادآور شد که شورا نیز از نمایندگانی از جریانات مختلف اجتماعی شکل گرفته که هرکدام به نسبت مدیریت شهر دغدغه های گوناگونی دارند و باید این مساله مورد توجه ارزیابی ها و نگاه ها قرار گیرد و اینگونه برداشت نشود که شورا در مقابل شهردار رشت از یک دیدگاه مشترکی پیروی می کند و امیدواریم که رای نهایی شورای شهر به گونه ای باشد که اعتبار شورا در نزد مردم افزایش پیدا کند و من نیز به شخصه به استیضاح رای نخواهم داد.



اعضای شورای شهر رشت احساسی تصمیم می گیرند

نماینده ی رشت در واکنش به استیضاح شهردار این شهر گفت:متاسفانه این مشکل را در سطح مدیریت شهر رشت داریم که اعضای شورای اسلامی شهر رشت احساسی تصمیم می گیرند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،جبار کوچکی نژاد  با اشاره به استیضاح شهردار رشت، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر رشت عاقل و بالغ هستند می توانند درست تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه متاسفانه درگیری های بین شورا و شهرداری رشت سابقه ای طولانی دارد، گفت: متاسفانه این مشکل را در سطح مدیریت شهر رشت داریم که اعضای شورای اسلامی شهر رشت احساسی تصمیم می گیرند.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: معضل اصلی در شهر رشت در بحث مدیریت شهری، عدم ثبات مدیریتی است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به این موضوع که از عدم ثبات مدیریت شهری در رشت رنج می بریم، ابراز کرد: آرزو داریم یک دوره شهرداری برای چهار سال در رشت انتخاب شود.

کوچکی نژاد تاکید کرد: شورای شهر رشت باید برای یک دوره چهار ساله شهرداری برای شهر رشت انتخاب کند، زیرا معضلات شهر به ویژه ترافیک وحشتناک مردم را کلافه کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه حواشی های پیرامون شهردار و شهرداری به چالش های شهر رشت اضافه کرده است، افزود: از این نوع رفتارها گله مند هستم.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: مردم با شهردار و سایر مسئولان عقد اخوت نبسته اند و باید به مطالبات مردم توجه شود.



6 سوال داشتیم که پاسخ شهردار ، اعضای شورا را قانع نکرد / بی ثباتی مدیریت شهری،عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران، وضعیت نا به سامان اتوبوسرانی و... از جمله سوالات بود / گمانه زنی ها صحیح نیست


تابناک / عباس صابر طی گفتگویی با تابناک در خصوص تصمیم اخیر شورا در رابطه با طرح استیضاح شهردار این شهر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تابناک گیلان، عضو شورای اسلامی شهر رشت در این باره اظهار داشت: طبق قانون از شهردار محترم در 6 موضوع برای رفع ابهامات طرح سوال شد که متاسفانه اعضا از پاسخ ایشان اقناع نشدند و همین امر سبب شد تا در جلسه روز یکشنبه با درخواست یک سوم از اعضا استیضاح ایشان اعلام وصول شود و در جلسه آتی که در روز پنج شنبه تشکیل خواهد شد شهردار محترم مجددا برای پاسخ به سوالات مطرح شده و رفع ابهامات در صحن علنی شورا حاضر خواهند شد و در صورت اقناع اعضا در سمت خود ابقا گرنه بر طبق قانون برکنار خواهند شد.





این عضو شورای شهر به سوالاتی که اعضای شورا از شهردار مطرح کرده اند هم اشاره کرد و ادامه داد: از جمله این سوالات جا به جایی های بسیار زیاد مدیران در طول یکسال گذشته بود که به نوعی سبب بی ثباتی در روند مدیریت شهری شده است، همینطور عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران، وضعیت نا به سامان اتوبوسرانی و... از جمله این سوالات بود که پاسخ های شهردار در جلسات قبل اعضا را قانع نکرد.

وی در خصوص جلسه استیضاح که در روز پنج شنبه تشکیل خواهد شد هم افزود: گمانه زنی هایی که در این باره زده می شود اصلا صحیح نیست چرا که اعضا کاملا آرا و نظرات مستقل دارند و قطعا در آن روز پس از شنیدن پاسخ ها و توضیحات شهردار اعضا نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد. صابر در پایان خاطر نشان کرد: نه تنها در جلسه آتی بلکه در تمام جلسات شورا اعضا قطعا خیر و صلاح مردم و شهر را مدنظر قرار خواهند داد و هر اتفاقی که بیافتد نیت این است که صرفه و صلاح مردم در نظر گرفته شود.



مخالف استیضاح شهردار رشت هستم / تغییر در مدیریت شهر التهاب ایجاد میکند


تابناک / پس اتفاقات و حواشی چند وقت اخیر در شهر رشت که در نهایت منجر به اعلام وصول استیضاح شهردار این شهر شد.

طی مصاحبه ای با مظفر نیکومنش یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نظر وی را در خصوص طرح استیضاح شهردار این شهر جویا شدیم.






به گزارش تابناک گیلان، نیکومنش در ابتدا اظهار داشت: ضمن احترام به رای و نظر سایر اعضا، بنده مخالف استیضاح شهردار رشت هستم چرا که اعتقاد به ثبات مدیریتی در شهر دارم و استیضاح کردن راه چندان مناسبی برای این کار نیست. همچنین اینکه حفظ آرامش مردم و شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی که امروز با آن مواجه هستیم تغییر در مدیریت شهر التهاب ایجاد میکند به علاوه اینکه شورای اسلامی شهر نیز در سال آخر از دوره چهارم قرار دارد و انجام استیضاح خیلی به صلاح نیست و به جای استفاده از این اختیار قانونی می توان در جهت رفع موانع و ایرادات تلاش کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه این نکته را یادآور شد که ثبات در مدیریت؛ امنیت، توسعه و پیشرفت شهر را برای مردم به ارمغان می آورد بنابراین اگر بحرانی و مشکلی هم در شهر هست باید آن را حل کنیم نه اینکه خودمان ایجاد کننده آن باشیم.

وی ادامه داد: هرکسی که در سیستم مدیریتی کار کرده باشد می داند که هیچ مدیری بی عیب و ایراد نیست و قطعا ضعف هایی هم دارد اما این ما هستیم که باید بازوی رفع این ضعف ها باشیم پس بهتر است با ایجاد همدلی و همزبانی سعی در رفع مشکلات شهر کنیم و پیشرفت آن را به ارمغان بیاوریم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار