رئیس اداره ورزش و جوانان ایوان ازبرگزاری مسابقات تکواندو استان ایلام درسالن شهید صدوقی ایوان خبرداد.
کد خبر: ۲۷۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 02 August 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان ایوان ازبرگزاری مسابقات تکواندو استان ایلام درسالن شهید صدوقی ایوان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام
؛امیر خانیان اظهار کرد: در این مسابقات که به مناسبت سالروز شهادت شهید سیروس دوبرا در سالن شهید صدوقی ایوان برگزار شد 154 تکواندو کار از شهرهای مختلف استان ایلام در رده های سنی نی غنچه ها، خردسالان و نونهالان حضور داشتند.

وی افزود: در این مسابقات باشگاه ستارگان ایوان در رده سنی غنچه های امید مقام اول، باشگاه نشاط ایلام در رده سنی نونهالان مقام اول و در رده سنی خردسالان نیز باشگاه ایران از ایلام بر سکوی قهرمانی ایستادند.

خانیان تاکید کرد: از جمله دستاوردهای مثبت این مسابقات شناسایی استعدادهای برتر در بین رده سنی غنچه ها است که تاثیر مهمی در تربیت نسل آینده تکواندوکاران استان ایلام دارد.

وی یادآور شد: در پایان این مسابقات به ورزشکاران برتر حکم قهرمانی و هدایایی اهدا شد و باشگاه تکواندو شهید سیروس دوبرا از شهرستان ایوان هم بعنوان تیم اخلاق این دور از رقابت ها معرفی شد.

بیش از 250 تکواندو در 2 بخش دختران و پسران شهرستان ایوان در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت ورزشی دارند.

شهید دوبرا از قهرمانان رشته تکواندوی شهرستان ایوان است که در سال 67 و در تنگه کوشک توسط گروهک منافقین به درجه رفیع شهادت نایل آمد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار