تیم‌های کشتی کارگری آزاد و فرنگی استان قزوین به مسابقات کشتی کارگران کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، با پایان یافتن مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی استان قزوین و با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف در دو بخش آزاد و فرنگی چهره نفرات اعزامی این استان به مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کارگران کشور مشخص شد.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کارگران کشور در حالی از دو هفته دیگر به میزبانی کاشان آغاز می‌شود که تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کارگری استان قزوین هم با ترکیب 16 ورزشکار به این مسابقات اعزام می‌شوند، مسابقاتی که بدون شک علاوه بر ایجاد مسابقه و محک زدن کشتی‌گیران می‌تواند به نوعی چند روزی منجر به ایجاد نشاط در بین ورزشکاران عرصه کار و صنعت شود.

در طول سال‌های قبل چهره‌های مطرحی در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند که در بین این نفرات می‌توان به حضور حسین رحمانی کشتی‌گیر تاکستانی و دارنده نشان طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در سال 92 اشاره کرد که به نوعی نشان می‌دهد حضور چهره‌های مطرح در ورزش کارگری می‌تواند موجب بالا رفتن سطح این رقابت‌ها شود.

اما تیم‌های کشتی کارگری استان قزوین در هشت وزن با رقبای خود در میدان بزرگ رقابت‌های کشتی کارگران کشور رقابت می‌کنند تا به نوعی خود را در این مسابقات محک بزنند.

رئیس هیأت ورزش‌های کارگری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اعزام کشتی‌گیران این استان در دو بخش آزاد و فرنگی به مسابقات کشتی کارگران کشور اظهار کرد: خوشبختانه پیکارهای انتخابی کشتی کارگران این استان هفته گذشته برگزار شد و نفرات برتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور مشخص شدند.

علی آموزگار با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کارگران استان قزوین در سطح بسیار بالایی برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم این استان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور را داشت، کشتی‌گیران شرکت‌کننده با آمادگی بالایی در این رقابت‌ها حاضر شده بودند.

وی با اشاره به مسابقات کشتی فرنگی کارگران استان قزوین عنوان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های سپهر الکتریک، نیرومحرکه و شهرداری محمدیه به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های کارگری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: در مسابقات رشته آزاد نیز کشتی‌گیران تیم‌های شهرداری قزوین، نیرومحرکه و شیشه قزوین عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، رقابت‌های کشتی قهرمانی کارگران استان قزوین در دو بخش آزاد و فرنگی با شرکت 77 کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار