پیش بازی کامل بازی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی
از هفته‌ی دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، فردا در ورزشگاه تختی آبادان دوتیم ریشه دار ایران، نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 20:45 و به قضاوت اشکان خورشیدی رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۲۶۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 31 July 2016

سرویس ورزشی تابناک تبریز؛از هفته‌ی دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، فردا در ورزشگاه تختی آبادان دوتیم ریشه دار ایران، نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 20:45 و به قضاوت اشکان خورشیدی رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

لیگ برتر در حالی وارد هفته‌ی دوم میشود که تراکتورسازی پس از توقف مقابل استقلال خوزستان، این بار باید در دومین هفته، مقابل دومین تیم اهوازی صف آرایی کند. اما می‌خواهیم این بازی را بیشتر زیر ذره بین ببریم.

تاریخچه :
دو تیم پیش از این شش بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که تراکتورسازی آمار فوق العاده‌ای مقابل برزیلی های لیگ ایران داشته است. پنج برد و یک تساوی، 17 گل زده و هشت گل خورده، آمار بسیار موفق سرخپوشان تبریزی مقابل حریف آبادانی شان بوده است.
اما در آبادان، دو تیم سه بار رو در روی هم قرار گرفته اند که حاصل آن دو برد برای تراکتورسازان و یک تساوی بود. در این سه بازی یازده بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که سهم تراکتور هفت و نفت چهار گل بود.
این دو تیم پیش از این، فقط یک بار در تابستان در هوای گرم آبادان مقابل هم قرار گرفته اند که باز میگردد به هفته‌ی هشتم لیگ یازدهم که با تساوی سه بر سه خاتمه یافت.
آخرین بازی دو تیم، 1288 روز پیش بود که در هفته‌ی بیست و دوم لیگ سیزدهم این دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که تراکتورسازان با تک گل سید مهدی سید صالحی این تیم را از پیش روی برداشت. در آن بازی، تونی اوولیویرا سرمربی تراکتورسازان و آلبرت کاسمیرو نیز سکان هدایت طلایی پوشان آبادانی را بر عهده داشت.

میانگین سنی و تعداد بازیکنان خارجی :
تراکتورسازی باز هم مثل بازی گذشته، مقابل تیم جوان تر از خودش قرار خواهد گرفت.
میانگین سنی تراکتورسازی در این فصل 26.3 است که 1.3 واحد نسبت به تیم نادر دست نشان پیرتر است.
محسن بنگر، با 37 سال سن پیرترین بازیکن تیم و حامد آغاسی و محمد نادری با 19 سال جوان ترین بازیکنان تیم هستند و در آنسوی میدان، رضا نوروزی با 33 سال سن پیرترین و یاسر پاپی با هجده سال، جوان ترین بازیکنان نادر دست نشان هستند.
همچنین هر دو تیم دو بازیکن خارجی در ترکیب خود دارند.
لوسیانو ادینیو به عنوان گران ترین بازیکن خارجی لیگ و کرار جاسم عراقی، دو مهره‌ی خارجی امیر قلعه نویی هستند و راشد البی نیجره ای و هیئویین کیم کره‌ای، ستاره های خارجی نادر دست نشان هستند.

مربیان :
امیر قلعه نویی که پس از عملکرد نسبتا موفق در تراکتورسازی، این فصل هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست، دو بار پیش از این با استقلال مقابل صنعت نفت قرار گرفته و هر دو بازی را به سود خود به پایان برده.
همچنین نادر دست نشان، زمانی که تراکتورسازی در دسته اول بازی می کرد، سه بار مقابل این تیم قرار گرفته بود و یک برد و دو باخت حاصل کار این مربی شمالی مقابل سرخپوشان تبریزی بوده است.

هفته‌ی قبل :
هردو تیم در بازی اول لیگ شانزدهم به تساوی رضایت دادند.
صنعت نفت آبادان، بازی اول خود را در قم و مقابل صبای این شهر برگزار کرد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و تراکتورسازان در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، مقابل قهرمان فصل گذشته قرار کرفتند و با تساوی دو بر دو به کار خود پایان دادند.

هرچند این اعداد و ارقام بازی را روی کاغذذ نمایش میدهند ولی همین اعداد و ارقام میتوانند نوید نبردی زیبا را از دو تیم به ما دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار