رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: با اقدامات صورت گرفته شهرستان اردبیل سال گذشته در واگذاری اماکن ورزشی رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد.
کد خبر: ۲۶۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 30 July 2016

عوض نخست صبح شنبه در بازدید از روند بهسازی استادیوم تختی بهخبرنگار مهرگفت: درآمد واگذاری در سال ۹۳، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که سال گذشته با افزایش قابل توجه به هشت میلیارد ریال رسید.

وی با بیان اینکه از محل افزایش درآمد سالن‌ها و اماکن ورزشی تجهیز می‌شود، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل همچنین به افزایش اعتبارات ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۲ کل اعتبارات ما دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

نخست میزان اعتبار ورزشی شهرستان در سال ۹۳ را هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: با توجه به اینکه حجم قابل‌توجهی از فعالیت‌های ورزشی، مسابقات و برنامه‌ها در مرکز استان برگزار می‌شود این ارقام قابل‌قبول نیست.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد در سال گذشته اعتبارات را به ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رساندیم و از محل افزایش آن دو سالن تختی و رضازاده بهسازی و مرمت شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان متذکر شد: ساماندهی و تجهیز استادیوم‌های ورزشی به ویژه تختی به دلیل اینکه فرسوده است اهمیت ویژه دارد و در نظر داریم در سال جاری نیز بهسازی را ادامه دهیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار