شهردار آبیک با بیان اینکه این شهرداری در مضیقه شدید مالی قرار دارد، گفت: برای توسعه شهر آبیک، نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت فرهیختگان آبیکی مقیم استان‌های مختلف هستیم.
کد خبر: ۲۶۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علیرضا ربانی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فرهیختگان آبیکی مقیم تهران، کرج و قزوین که در مجتمع خدماتی و رفاهی باران برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای از شهرستان آبیک در کشور وجود دارد که برای پیشرفت و توسعه این شهرستان به کمک و حمایت فکری، مالی و اداری آنان نیاز داریم.

وی افزود: دست نیاز به سوی فرهیختگان مقیم آبیک در تهران، کرج و قزوین تعارفی نیست و واقعی است و به مساعدت آنان نیاز داریم.

شهردار آبیک ادامه داد: در سال‌های گذشته پروژه‌‌های بسیار زیادی در شهرداری تعریف شده بود که به دلایلی از جمله برآوردهای غیر کارشناسانه و عدم توانمندی پیمانکاران رضایتمندی لازم را نداشته است.

ربانی اضافه کرد: شهرداری آبیک برای هر گونه توافقات برای توسعه شهر با فرهیختگان مقیم تهران، کرج و قزوین آمادگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرداری آبیک درگیر نیازمندی‌های روزمره شده‌ایم؛ این در حالی است که به خلاقیت، نوآوری نیاز داریم.

این مسؤول بیان کرد: تصمیماتی که در زمینه شهر آبیک أخذ می‌شود نباید پشت درهای بسته به اتمام برسد بلکه با نظر مراجع قانونگذار به خروجی مطلوب دست یابیم.

شهردار آبیک افزود: عقب‌ماندگی‌های بسیاری در شهر آبیک وجود دارد که تا رسیدن به جایگاه واقعی فاصله بسیاری دارد و برای تحقق این مهم باید هدف‌گذاری لازم صورت گیرد.

ربانی ادامه داد: فارغ از اما و اگر مسؤولان باید با اتخاذ تصمیمات مناسب در راستای توسعه و پیشرفت شهر آبیک گام بردارند.

وی اضافه کرد: با استفاده از توانمندی‌های فرهیختگان آبیکی مقیم خارج از شهرستان آبیک و با شیوه‌های خاص مانند تهاتر، بازه مالی کشوری و استانی می توان در توسعه و پیشرفت شهر آبیک گام‌های مؤثری برداشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: جلسات هم‌اندیشی فرهیختگان آبیکی مقیم تهران، کرج و قزوین استمرار خواهد داشت و موضوعات مطروحه مورد بررسی و نقاط ضعف و قوت استخراج می‌شود تا با همفکری به نتایج مطلوب دست یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار