به مناسبت کنگره 3 هزار شهید استان برگزار شد
مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی خراسان شمالی یادواره کنگره 3 هزار شهید استان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
کد خبر: ۲۶۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 27 July 2016

مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استان با حضور 40 ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی ملت بجنورد برگزار شد.

در این رقابت‌ها مچ‌اندازان در دو بخش راست‌دست و چپ‌دست به یکدیگر به رقابت پرداختند که در بخش انفرادی و در بخش راست‌دست در رده سنی جوانان محمد نادعلی از جاجرم،اسماعیل راست‌گو از شیروان و متین الماسی از مشهد در وزن 85- کیلوگرم عنوان برتر را کسب کردند.

همچنین در وزن 90 کیلوگرم مسعود برزگر از مشهد، علی‌اصغر جاویدی از بجنورد و محمد بابایی از شیروان به ترتیب عناوین برتر این وزن را به دست آوردند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان و در وزن 85 کیلوگرم عارف پشتی از فریمان، سجاد گریوانی از بجنورد، میلاد طاهرپور از اسفراین در وزن 90 کیلوگرم علی براتی از فریمان، محمدعلی محمدپور از شیروان و محمد رشیدی رضاآباد از شیروان و در وزن 100+ کیلوگرم یاور خدادادی از فریمان، عقیل صیامی از بجنورد و امیرحسین کاووسی از فریمان برتر شدند.

همچنین در بخش چپ‌دست و در رده سنی بزرگسالان هادی قربانی و حجت قدیری از فریمان و روح‌الله رحیمی از بجنورد در وزن 75 کیلوگرم برتر شدند.

در وزن 85 کیلوگرم سجاد گریوانی و میلاد طاهرپور از بجنورد در وزن 90 کیلوگرم علی براتی از فریمان، محمدعلی محمدپور از شیروان و در وزن 100 کیلوگرم مسعود برزگر از مشهد و علی‌اصغر جاویدی از بجنورد، همچنین در وزن 100+ یاور خدادادی از فریمان و داود کاووسی از فریمان عناوین برتر را به دست آوردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار