فرماندار کاشمر از آغاز عملیات اجرایی دوبانده کردن جاده 56 کیلومتری کاشمر - شادمهر با مشارکت بخش خصوصی تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 23 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، مهدی فروزان در نخستین جلسه کارگروه ایمنی ترافیک شهری و جاده‌ای کاشمر در سال جدید اظهار کرد: متأسفانه بار دیگر جاده کاشمر - شادمهر که به گذرگاه خونین تبدیل شده است، جان پنج نفر از همشهریان را گرفت و برگه دیگری از حوادث در پرونده این جاده ثبت شد.

وی با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده از سوی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری و راه و شهرسازی کاشمر در مورد مصوبه سال 85 دولت مبنی بر دو بانده کردن این جاده یادآور شد: اجرای این پروژه در کمیسیون ماده 215 مطرح و به تصویب نهایی نیز رسیده است اما با توجه به نبود اعتبار و شرایط مالی دولت هنوز ابلاغ نشده است.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه دولت در یک شرایط مالی خاصی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارثیه ای که از دولت گذشته در بحث پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به این دولت منتقل شده منجر به افزایش انتظار مردم از دولت در این راستا شده به همین خاطر اهتمام ویژه دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی با اشاره به اینکه پروژه دوبانده کردن محور شادمهر به انابد از مصوبات دور اول سفر دولت نهم در سال 1385 به شهرستان کاشمر است اما به جهت اینکه ردیف اعتباری برایش تعریف نشده، پروژه جدید تلقی می شود، تصریح کرد: در این راستا تلاش می کنیم با مشارکت بخش خصوصی عملیات اجرایی دوبانده کردن محور کاشمر به شادمهر را آغاز کنیم، اما اجرای این مهم منوط به تأیید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر پذیرش این مشارکت و مشخص کردن سهم بخش خصوصی و دریافت مصوبه از مراجع ذی‌صلاح است.

فروزان با تأکید بر اینکه بر اجرای این پروژه به صورت مشارکتی راضی شدیم و اعتقادمان بر این است که ارزش جان انسان‌ها نسبت به پرداخت مبلغی با عنوان عوارض بیشتر است، یادآور شد: حقیقتا این حق مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن نیست که در فاصله 56 کیلومتری کاشمر به شادمهر شاهد بروز حوادث دلخراش و ناگوار رانندگی و جان باختن عزیزانشان باشند.

فرماندار کاشمر با تأکید بر حضور پررنگ پلیس راه در این محور از تمامی افرادی که در این راستا می‌توانند اقدامی در جهت تسریع در روند اجرای عملیات اجرایی این جاده بردارند خواست تا با همدلی و وفاق با مجموعه شهرستان زمینه رفع این معضل را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار