رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: برای ترویج امور فرهنگی از سوی شورا و شهرداری سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به کتابخانه های شهر محمدیه اهدا می شود.
کد خبر: ۲۶۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 22 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی کاظمی پنجشنبه شب در دهمین جشن کتابخانه تلفنی شهر آفتاب شهر محمدیه که در پارک شاهد این شهر برگزار شد اظهارداشت: ترویج فرهنگ کتاب خوانی و ایجاد بستر مناسب برای این کار در اولویت برنامه های شهرداری و شورای شهر محمدیه قرار دارد.

کاظمی بیان کرد: شورا و شهرداری محمدیه سالانه سیصد میلیون تومان به کتابخانه های این شهر کمک می کند تا زمینه گرایش مردم به خواندن کتاب در این شهر نهادینه شود.

وی افزود: یکی از شاخص های شهر نمونه میزان سرانه مطالعه می باشد که خوشبختانه درشهر محمدیه به آن توجه ویژه ای شده است که همین امر باعث بالا رفتن سرانه مطالعه شده است.

کاظمی گفت: یکی از اهداف مهم  شورا و شهرداری توجه به مطالعه در بین خانواده ها بخصوص جوانان و نوجوانان است که با داشتن سه کتابخانه عمومی این شهر را نسبت به دیگر شهرها ازاین لحاظ متمایز کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: کتابخانه تلفنی در محمدیه از نمونه های شاخص کشوری است که توانسته با استقبال عمومی روبرو شود و کار فرهنگی موفقی در کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار