در پی بروز سیلاب اخیر که سبب تخریب و خسارات جدی به مناطقی در حوزه شهرستان شمیرانات شد،میزان خسارات وارده به تجهیزات محیط زیست برآورد شد.
کد خبر: ۲۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 22 April 2015
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران،امین افتخار با اعلام این موضوع گفت:در جلسه روز گذشته شورای معاونین اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به بحث و گفتگو در مورد خسارات وارده در اثر سیل اخیر به تجهیزات محیط زیست در این منطقه پرداخته شد.

وی با بیان اینکه ایستگاههای سنجش کیفیت آب در شهرهای اوشان و فشم در این سیلاب فرورفته و کاملا تخریب شده افزود: میزان خسارات اولیه وارده به تجهیزات سنجش آب، رقمی در حدود 5 میلیارد ریال برآورد گردیده است.

مشاور مدیرکل و دبیر شورای معاونین محیط زیست استان تهران در ادامه اظهار داشت: با توجه به ضرورت جایگزینی سریع این ایستگاهها، در این جلسه مصوب شد میزان خسارات وارده سریعا به ستاد مدیریت بحران و استانداری تهران اعلام گردد و پیگیری لازم و سریع جهت تهیه و تامین جایگزین در دستور کار قرار گرفت.

افتخار همچنین گفت: البته در اثر این سیلاب خساراتی هم به آبشخورهای مناطق و فنس های حفاظتی وارد شده است.

وی در ادامه یادآور شد:از مهمترین موضوعات دیگر مطرح شده در این جلسه بررسی مسائل مربوط به بازگشایی پارک ملی لار بود که این موضوع از طریق کارگروه استانی در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار