کد خبر: ۲۶۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 20 July 2016
به گزارش تابناک یزد،مدير کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت: بیش از 80 میلیون ریال در سه ماهه اول سالجاري به منظور کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال پرداخت شد.

"یدالله مروتی" یکی از رویکردهای حمایتی کمیته امداد را ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت خواند و افزود: سوء تغذیه کودکان یکی از مشکلاتی است که مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر با آن مواجه هستند و کمیته امداد تلاش‌های خوبی در جهت رفع این مشکل داشته است.

وي با تأکید بر این موضوع که سوء تغذیه از مواردی است که نیاز به بررسی و مراقبت دارد، اظهار كرد: عدم کنترل سوء تغذیه و حاد شدن آن، عوارض جبران‌‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان عنوان كرد: در همین راستا و با هدف کمک به بهبود تغذیه 69 نفر از کودکان زیر شش سال دارای سوء تغذیه در این شهرستان، اقدامات خوبی به عمل آمده است و در اين رابطه طي سه ماهه اول سالجاري بیش از 80 میلیون ریال پرداخت شده است.

به گفته‌ي مروتی، این کودکان از طریق مراکز بهداشتی و درمانی شناسایی و به کمیته امداد معرفی و بسته‌های غذایی به آنان اهداء شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار