در میزگرد تحلیلی پدیده، بورس و گردشگری مطرح شد؛
عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بازگشت اعتماد سهامداران به پدیده مستلزم گذشت زمان است.
کد خبر: ۲۶۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 18 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، دکترعلیرضا حدادیان صبح امروز در میزگرد تحلیلی پدیده، بورس و گردشگری با تاکید بر تدوین سند چشم انداز مجموعه پدیده، اظهار كرد: تدوین چنین سندی باعث می شود مسیر حرکت طی چند سال آتی مشخص شده و سهامداران برنامه استراتژیک و راهبردی شرکت را بدانند.
وي با بيان اين مطلب كه بازگشت اعتماد سهامداران به پدیده مستلزم گذشت زمان است، تاکید کرد: عملکرد مثبت هیات مدیره در بازگشت پویایی و سودآوری به شرکت می تواند نقش اساسی در جلب مجدد اعتماد سهامداران ایفا کند که این مساله نیز نیازمند صبر و همدلی مسوولان و سهامداران است.
استاد مدیریت دانشگاه فردوسی مشهد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ورود پدیده به بورس گفت: نگاه به سرمایه گذاری به ویژه در بازار سهام همواره نگاه بلند مدت است و انتظار سود در کوتاه مدت از این بازار انتظار نامعقولی است.
حدادیان بیان داشت: اگر در گذشته نیز سهام پدیده در کوتاه مدت سودآوری داشته به دلیل عدم رعایت اصول حاکم بر بازار سرمایه و عدم دید منطقی و علمی بوده است.
وی ادامه داد: قواعدی بر بازار بورس و سرمایه حاکم است و سهامدارانی که اقدام به خرید می نمایند بایستی این اصول را بپذیرند.
عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به تماس های مکرر مردم در گذشته برای مشورت در خصوص خرید یا فروش سهام پدیده تاکید کرد: بسیاری از مردمی که از من سوال داشتند مشخصا علم سرمایه گذاری در بورس را نداشتند و بدیلیل ناآگاهی از روند بازار سرمایه و عدم دید بلند مدت به سمت پدیده می آمدند.
وی پدیده را مجموعه ای خلاق در زمینه گردشگری دانست و گفت: امیدوارم خلاقیت موجود در مدیریت قبلی پدیده در دوره جدید نیز ادامه داشته باشد زیرا هم به نفع سهامداران و هم به نفع گردشگری کل کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار