رییس صنعت، معدن و تجارت ورامین خبر داد:
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با اشاره به ممنوعیت استفاده از نمک غیر مجاز و جوش شیرین در نانوایی ها گفت: بازرسان بر روند رعایت اصول بهداشتی در نانوایی ها نظارت دارند.
کد خبر: ۲۶۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 18 July 2016
حسن میرزایی با اشاره به این نکته که بازرسی  از نانوایی های فعال در شهرستان ورامین با جدیت دنبال می شود، اظهار داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری نهادها و ارگان های متولی، بازرسی از واحدهای مختلف نانوایی در شهرستان ورامین را انجام می دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: بازرسی از نانوایی های فعال در شهرستان ورامین به صورت مقطعی انجام نمی شود، بلکه این مهم با جدیت از سوی بازرسان دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت مسائل و اصول بهداشتی در نانوایی ها ادامه داد: نانوایی های شهرستان ورامین ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند و اگر این مهم مورد توجه قرار نگیرد، توسط بازرسان برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

میرزایی بیان داشت: گران فروشی، کم فروشی، رعایت اصول بهداشتی از جمله موضوعاتی است که از سوی بازرسان در نانوایی ها مورد توجه جدی قرار می گیرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با اشاره به ممنوعیت استفاده از نمک غیر مجاز و جوش شیرین در نانوایی ها گفت: نانوایان نمی توانند از نمک های غیر مجاز و جوش شیرین استفاده کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار