کد خبر: ۲۶۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 17 July 2016
 
امام جمعه شهرستان "قائم شهر" و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري بر همکاري مردم با پليس در مقابله با بدحجابي تاکيد کرد.

  آيت الله معلمي در خطبه دوم نماز جمعه اين شهر، ضمن تقدير از عملکرد پليس، حمايت خود را از نيروي انتظامي در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي و مقابله با بدحجابي اعلام کرد.

وي اظهار داشت: امنيت، پايه و اساس همه فعاليت هاي اجتماعي و اقتصادي است و مردم نيروي انتظامي را پناهگاه و مامن خود مي دانند، چرا که پيشرفت و توسعه در سايه امنيت و آسايش به وجود مي آيد.

آيت الله معلمي با اشاره به نقش حجاب در ايجاد امنيت اظهار داشت: بدحجابي از نقشه هاي شوم آمريکا و استکبار جهاني است تا با ترويج بي بندوباري و نفوذ فرهنگي، هويت ايراني اسلامي را از مردم بگيرد.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري بدحجابي و حضور افراد بدحجاب در انظار عمومي را به نوعي تضييع حقوق ديگران و تجاوز به حقوق شهروندي برشمرد و افزود: با رعايت حجاب و پوشش مناسب بايد نظم و انضباط اجتماعي را در جامعه نهادينه کرد.
امام جمعه شهرستان قائم شهر بر همکاري مردم با پليس در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي و مقابله با بدحجابي تاکيد کرد و افزود: بر همگان لازم است تا نيروي انتظامي را در اجراي فريضه الهي امر به معروف و نهي از منکر ياري کنند تا نظم و امنيت، آسايش و آرامش در جامعه حکم فرما شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار