کد خبر: ۲۶۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 17 July 2016
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از توزیع اعتبارت استان در سطح شهرستانها تا هفته آینده خبر داد.

امید علی پارسا در  چهارمین جلسه شورای اداری استان در تعریف اقتصاد مقاومتی گفت: هر فعل و ترک فعلی که کارایی بخش دولتی را به گونه‌ای تغییر دهد که زمینه توسعه بخش خصوصی فراهم شود اقتصاد مقامتی است.

وی با تاکید بر اینکه همه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را باید مسئولان دنبال کنند، افزود: دستگاه اجرایی که بیش از 15 درصد نیروی قراردادی دارند مازاد نیرو را جهت تعیین تکلیف به سازمان مدیریت معرفی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه در هفته آینده اعتبارات استانی توزیع می‌شود، تصریح کرد: برای توزیع شهرستانی اعتبارات نیازمند آمار و اطلاعات دقیق از شهرستان ها هستیم تا بر اساس آن، اعتبارات اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه قرار است منازل سازمانی در مازندران ساماندهی شود، افزود: هنوز برخی از افراد اطلاعات کامل درباره خانه های سازمانی به استانداری ارایه نکردند.

پارسا اظهار کرد: وضعبت موجود فضاهای مازاد اداری باید مشخص شود و اطلاعات جامع در این باره به سازمان مدیریت ارایه تا با تصمیمات مقتضی استفاده بهینه از این فضاها صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرای موضوع واگذاری به بخش خصوصی را به تمام روش‌های  ممکن که قانون گذار اجازه می دهد دنبال کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: سه دستگاه اجرایی صنعت، معدت و تجارت، جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری در موضوع پنجره واحد به خوبی اقدام کنند و دستگاه‌های استعلام شونده توجیه و راهنمایی لازم را به نمایندگان شهرستانی خود داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار