معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضویبا اشاره به اینکه در سال جاری 38 درصد از برنامه ها نو بوده و برای نخستین بار برگزار می شود، گفت: جشن های دهه کرامت در دوهزار نقطه در سطح جهان همزمان با ایران اسلامی اجرایی می شود.
کد خبر: ۲۵۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 13 July 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمدحسن واحدی در این جلسه با بیان اینکه جشن های دهه کرامت امسال در سه سطح استانی، ملی و کشوری برگزار می شود، گفت: باید از طریق بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، جذب مشارکت های مردمی و اصناف و هم افزایی دستگاه های اجرایی زمینه برای برگزاری پرشور و باکیفیت برنامه ها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 38 درصد از برنامه ها نو بوده و برای نخستین بار برگزار می شود، افزود: جشن های دهه کرامت در دوهزار نقطه در سطح جهان همزمان با ایران اسلامی اجرایی می شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از برگزاری جشنواره کاروان آفتاب در قالب اصلی ترین برنامه دهه کرامت استان در حرم مطهر رضوی خبر داد و اظهار كرد: این جشنواره شامل برنامه های متنوع فرهنگی، دینی و هنری به شکل نمایشگاه و سایر برنامه های متنوع می شود.

واحدی بر لزوم عملیاتی شدن راهبردهای تدوین شده برای جشن ها در قالب برنامه های ملموس تاکید و تصریح کرد: بدین ترتیب زمینه برای نهادینه شدن فرهنگ رضوی به صورت ملموس در زندگی شهروندان فراهم می شود.

ارسال برنامه های کمی و کیفی دستگاه های اجرایی تا پایان هفته به دبیرخانه، تفکیک برنامه های شهرستان ها به صورت جداگانه، اطلاع رسانی دقیق درخصوص برنامه ها توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ارسال گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیباسازی فضاهای شهری توسط شهرداری برای استقبال مناسب از این دهه از دیگر تاکیدات معاون استاندار در این جلسه بود.

گفتنی است؛ در این جلسه راهبردها، سیاست ها، و برنامه های پیشنهادی و همچنین نحوه برگزاری جشنواره کاروان آفتاب مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار