رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: پرونده مربوط به ارائه مدارک جعلی متعلق به دانشگاه آزاد نیست و به هیچ عنوان دانشگاه آزاد مدرک جعلی ارائه نمی‌کند.
کد خبر: ۲۵۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 12 July 2016

علی شامل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: پرونده جعلی که در بیله‌سوار و پارس‌آباد رخ داده بود مربوط به دانشگاه آزاد نیست بلکه مدارک صادر شده متعلق به دانشگاهی دیگر بوده و زمانی که دانشجویان آن را برای ادامه تحصیل به دانشگاه آزاد ارائه می‌کردند همکاران ما به جعلی بودن این مدارک پی برده و مانع از پذیرش آن شدند.

وی گفت: تمام افراد دخیل در این موضوع با تشکیل پرونده‌ای به مراجع قضایی معرفی شدند و قرار است احکام قضایی در این زمینه با هدف برخورد جاعلان مدارک دانشگاهی صادر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: پرونده مربوط به ارائه مدارک جعلی متعلق به دانشگاه آزاد نیست و به هیچ عنوان دانشگاه آزاد مدرک جعلی ارائه نمی‌کند.

شامل در مورد ادغام واحدها و مراکز دانشگاهی آزاد شهرهای استان اردبیل ادامه داد: ما 6 واحد دانشگاهی در استان داریم که پنج واحد در فرایند ادغام قرار گرفتند و اعلام کردیم بر اساس مصوبه دانشگاه آزاد اگر مراکز دانشگاهی در شهرستان‌ها و برخی بخش‌ها استانداردها را رعایت نکنند ادغام آنها قطعی است.

وی یادآور شد: ادغام این مراکز با واحدها مجاور آغاز شده و ضرورت دارد مسؤولان امر نسبت به اهمیت این موضوع و تقویت نظام دانشگاهی توجه کنند.

هیچ محدودیتی در فعالیت تشکل‌های دانشجویی نداریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مورد فعالیت تشکل‌های دانشجوی گفت: بعد از یک وقفه هشت ساله هیچ مانعی در حال حاضر در فعالیت تشکل‌های دانشجویی وجود ندارد و علیرغم اینکه ما فضای خوبی را برای فعالیت این تشکل‌ها فراهم کردیم ولی تحرکی از سوی مدیران این تشکل‌ها برای فعالیت مجدد مشاهده نمی‌شود.

شامل ادامه داد: گویی خود تشکل‌های دانشجویی عادت به رخوت دارند و به هیچ‌وجه ما حالت تدافعی در مقابل این تشکل‌ها نگرفتیم بلکه انتظار داریم مسؤولان این تشکل‌ها به جای فعالیت در تهران در اردبیل نیز تحرکی از خود نشان دهند.

وی افزود: البته تشکل جامعه اسلامی و خادم‌الشهدای دانشگاه آزاد در کنار برخی کانون‌ها فعالیت‌شان مثبت و مناسب است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار