کد خبر: ۲۵۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 11 July 2016
نائب رئیس فدراسیون غریق نجات با اشاره به اینکه ساحل دریا نباید به عنوان تهدید تلقی شود، گفت: سالانه حدود 41 میلیون نفر از مردم کشورمان به استان‌های شمالی سفر می‌کنند که حدود 85 درصد از دریا و ساحل بهره‌مند می‌شوند.

 بهروز اسفندیاری صبح امروز در همایش گرامیداشت منجیان غریق مازندران، با بیان اینکه مازندران از استان‌های مهم در زمینه غریق نجات محسوب می‌شود، بیان کرد: مازندران دارای نوار ساحلی زیادی است و تعداد زیادی از شهرهای مازندران علاوه بر استخر، از ساحل دریا بهره می‌برند.

وی با اشاره به اینکه ساحل دریا نباید به عنوان تهدید تلقی شود، خاطرنشان کرد: سالانه حدود 41 میلیون نفر از مردم کشورمان به استان‌های شمالی سفر می‌کنند که حدود 85 درصد از دریا و ساحل بهره‌مند می‌شوند.

نائب رئیس فدراسیون غریق نجات کشور بیان کرد: نباید این فدراسیون در تقسیم مدیریت مالی دچار مشکل باشد تا سخت‌گیری‌هایی به ناجیان داشته باشیم.

این مسؤول گفت: فدراسیون نجات غریق یکی از فدراسیون‌های است که حوزه فعالیت آن با دیگر فدراسیون‌ها تفاوت دارد، هر کس در راه نجات دیگران به آب بزند برای ما بسیار ارزشمند است و از گذشته تاکنون افراد زیادی در این راه جان خود را فدا کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار