رئيس ستاد درآمد استان یزد گفت : از مجموع ۷۷ هزار ميليارد تومان درآمد كشور در سالجاري، استان يزد با درآمد ۱۲۵۴ ميليارد توماني، رتبه سيزدهم را در بين استانها داراست.
کد خبر: ۲۵۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵ 11 July 2016
به گزارش تابناک یزد،حميدرضا نصيري زاده اظهار داشت: استان هاي تهران، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوي، هرمزگان، بوشهر، آذربايجان شرقي، فارس، كرمان، مركزي، البرز و مازندران به ترتيب در رتبه هاي اول تا دوازدهم و بالاتر از يزد قرار دارند.

وی گزارش عملكرد درآمدي استان به تفكيك: درآمدهاي عمومي، مالياتي، مالكيت دولت، خدمات و فروش كالا، جرائم و خسارات و درآمدهاي متفرقه در 3 ماهه ابتداي سالجاري، تشريح و ميزان آن بالغ بر 260 ميليارد تومان اعلام کرد كه نسبت به ميزان مصوب 16 درصد كاهش يافته است.

رئيس ستاد درآمد استان یزد افزود : همچنبن، ميزان ماليات‌هاي غيرمستقيم استان اعم از: ماليات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از كشور، شماره گذاري و نقل و انتقال اتومبيل و... نيز 85 ميليارد تومان اعلام می باشد

در ادامه، درآمدهاي جرائم و خسارات مشتمل بر جرائم رانندگي، جرائم ماده ۱۹۹ قانون كار، قانون شكار و آلودگي در مدت سه ماهه بررسي و ميزان آن 7 ميليارد تومان اعلام می باشد و ميزان درآمد حاصل از خدمات و فروش كالا‌هاي استان هم بالغ بر 6 ميليارد تومان بود كه اغلب آن مربوط به اداره كل ثبت اسناد و املاك و ناجا بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار