کد خبر: ۲۵۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 10 July 2016
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: تمام کارفرمایانی که به تأمین اجتماعی بدهکار هستند می‌توانند با عقد قرارداد و معرفی به بانک رفاه وام دریافت کرده و میزان بدهی خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کنند.

 سید علی‌اصغر محمودی بعد از ظهر امروز در دیدار کارکنان تأمین اجتماعی استان با نماینده ولی فقیه در مازندران به ارائه گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان حمایتی در استان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی بزرگ‌ترین نهاد بیمه‌ای در کشور است، اظهار کرد: 40 میلیون نفر در کشور زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند که این میزان در جمعیت 3 میلیون و 100 هزار نفری مازندران یک میلیون و 850 هزار نفر معادل 59 درصد است.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران خدمات این سازمان را از بدو تولد تا دوران پس از مرگ عنوان کرد و افزود: تأمین اجتماعی سازمان درآمد و هزینه است و امسال اعتباری ابلاغی ما یک‌هزار و 827 میلیارد تومان بوده که سالانه یک‌هزار و 910 میلیارد تومان مستمری به افراد زیر پوشش تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه 52 هزار زن سرپرست خانوار زیرپوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند، اضافه کرد: سالانه گردش مالی ما در حوزه بیمه و درمان 4 هزار میلیارد تومان است.

محمودی از فعالیت 104 هزار کارفرما در مازندران خبر داد و گفت: مازندران با 120 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر رتبه هشتم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در مازندران 11 هزار نفر از بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند، افزود: ماهانه 820 هزار تومان مقرری به افرادی که از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند پرداخت می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران با بیان اینکه از فروردین امسال حقوق کارکنان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی مازندران از 20 تا 27 هرماه پرداخت می‌شود، تصریح کرد: حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی مازندران به‌طور مستقیم از سازمان تأمین اجتماعی کشور به حساب آنان واریز می‌شود.

این مسؤول 99 درصد فعالیت شعب تأمین اجتماعی مازندران را الکترونیکی دانست و ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی در اجرای اهداف خود بر اساس تحقق منویات رهبری گام بر می‌دارد و در این راستا مقرر شد تمام کارفرمایانی که به تأمین اجتماعی بدهکار هستند می‌توانند با عقد قرارداد و معرفی به بانک رفاه وام دریافت کنند و میزان بدهی خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کنند.

محمودی گفت: پیمانکارانی که 12 تا 36 ماه بدهی به تأمین اجتماعی داشته باشند میزان بدهی را می‌توانند به‌صورت اقساط پرداخت کنند و جریمه هم بخشوده می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار