معاون اموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد:
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت:این برنامه با دعوت از250نفر از مؤلفان وصاحب نظران دوره ابتدایی وکارشناسان تخصصی ومعلمان برتر درسی وبرگزاری کارگاههای آموزشی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۵۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 11 July 2016
یکی از مقاطع تحصیلی بسیار مهم در آموزش و پرورش دوره ابتدایی است که از آن می توان به عنوان شالوده توسعه علمی و فرهنگی یاد کرد. به همین سبب مسئولین آموزش و پرورش در سطح کلان برنامه ریزی های خاصی برای ارتقاء کیفیت آموزش در این مقطع انجام می دهند.
طرح هایی که در چند سال اخیر در آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی اجرایی می شود و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته اند عبارتند از: طرحهای جابربن حیان-درس پژوهی و الگوهای برتر تدریس که جامعه هدف آن هم معلمین دوره ی ابتدایی و هم دانش آموزان این دوره هستند.
به گزارش تابناك کهگیلویه وبویراحمد،به منظور  هماهنگی توسعه و تقویت برنامه های آموزش ابتدایی نشستی در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و با حضور مدیر کل،معاون آموزش ابتدایی ، معاون آموزش متوسطه و کارشناسان این اداره کل برگزار شد. 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از برگزاری دوره تربیت مدرس برای 5 هزار معلم ابتدایی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت:این برنامه با دعوت از250نفر از مؤلفان و صاحب نظران دوره ابتدایی و کارشناسان تخصصی و معلمان برتر درسی و همچنین برگزاری کارگاههای آموزشی برگزار می شود.
علی شیر زهرایی در ادامه افزود:این برنامه با هدف تقویت بنیادهای علمی-آموزشی و اجرایی و اجرای مطلوب طرحهای جابربن حیان-درس پژوهی الگوهای تدریس برگزار خواهد شد.

 وی با توجه به وجود تعداد زیادی کلاس های چند پایه در استان و اهمیت  این کلاس ها ، گفت:برنامه تقویت بنیادهای یاددهی-یادگیری درس ریاضی دوره ابتدایی با تأکید برکلاسهای چند پایه نیز برگزار می شود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم در خصوص اهمیت دوره ی ابتدایی گفت : آموزش ابتدایی از جایگاه ویژه ای در آموزش برخوردار است و مستلزم مدیریت علمی قوی است.

هادی زارع پور در ادامه افزود : توسعه آموزشهای مجازی ضروری-معرفی برترین های فرهنگی و دانش آموز در اجرای برنامه ها-برپایی نمایشگاه از مهمترین برنامه ها برای کیفیت بخشی است.

وی گفت:در برنامه ریزی و مدیریت دوره ابتدایی راهبردهای مشارکت جویی –پیگیری و از مشارکت ادارات –نهادها ودستگاههای اجرایی استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار