مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: زمان نام نویسی جهت شرکت در یازدهمین جشنواره سراسری مشاعره رضوی و هفتمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی به پایان رسید.
کد خبر: ۲۵۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 10 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، دکتر حمیده ماحوزی افزود: مرحله ثبت نام در جشنواره مشاعره رضوی با نام نویسی 360 نفر  به اتمام رسید، که  نفرات برگزیده از طریق داوری تلفنی انتخاب و به بخش اصلی جشنواره راه خواهند یافت.

از داوری تلفنی اشعار تا جایزه 13 میلیون تومانی برگزیده جشنواره مشاعره رضوی

وی افزود: از میان شرکت کنندگان این تعداد 59 نفر افراد منتخب که بالاترین امتیاز را دارا می باشند  به بخش اصلی راه خواهند یافت.

دبیر یازدهمین جشنواره مشاعره رضوی گفت : با حضور برگزیدگان در جشنواره اصلی و مشاعره حضوری ، 8 نفر برگزیده اصلی معرفی خواهند شد که به این افراد جوایزنقدی از 13 الی 6 میلیون ریال به همراه لوح شرکت و تندیس جشنواره به سه نفر اول اهداء خواهد شد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: در هفتمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی نیز به 5 نفر برگزیده جوایزی معادل 5 میلیون و پانصد هزار الی 3 میلیون و پانصد هزار ریال به همراه لوح شرکت به همراه تندیس به سه نفر اول  اهدا خواهد شد.

همچنین رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت : در این مرحله از داوری، بخش کشوری ملی علی هوشمند و داوری بخش استانی ملی مرضیه معصومی به عهده داشتند

فریما بوشهری افزود: اسامی راه یافتگان پس از امتیاز بندی و انجام مراحل پایانی داوری که توسط داوران به صورت حضوری در دبیرخانه جشنواره برگزار می گردد  در اسرع  وقت از طریق همین سایت اعلام خواهد شد

به گفته خانم بوشهری ، داوری تلفنی  بخش دانش‌آموزی این جشنواره را خانم صدیقه مزارعی‌زاده  برعهده داشتند .
 
هفتمین جشنواره استانی مشاعره رضوی 13 مرداد و یازدهمین جشنواره سراسری مشاعره رضوی از سری برنامه های چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) 20 مرداد ماه همزمان با ایام دهه کرامت در شهر ساحلی بوشهر برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار