مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از رشد تولید گوگرد در مجتمع گازی شهید هاشمی نژاد با وجود ثابت ماندن میزان دریافت گاز ترش خبر داد و افزود: این میزان تولید نسبت به سال قبل، سه و نیم درصد رشد را نشان می‌دهد که این موضوع حکایت از افزایش راندمان تولید گوگرد در واحدهای بازیافت گوگرد این شرکت دارد.
کد خبر: ۲۵۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 10 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید مجید منبتی با اشاره به رشد 19 درصدی ذخیره‌سازی گاز طبیعی در مخزن شوریجه سرخس گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری 560 میلیون مترمکعب گاز در مخزن شوریجه، ذخیره‌سازی شده است که این آمار در مدت مشابه سال قبل به میزان 469 میلیون مترمکعب بوده است و این موضوع رشد 19 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در سه‌ماهه نخست امسال، میزان 3 میلیارد و 534 میلیون مترمکعب گاز ترش از چاه‌های منطقه عملیاتی خانگیران سرخس دریافت شده است که این آمار مشابه سه‌ماهه اول سال 94 است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه میزان گاز ارسالی به خطوط خروجی 4.6 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 94رشد داشته است، گفت: میزان تولید گوگرد در پالایشگاه خانگیران نیز از رقم 143 هزار تن به 148 هزار تن افزایش پیدا کرده است.

منبتی همچنین از رشد تولید گوگرد در مجتمع گازی شهید هاشمی نژاد با وجود ثابت ماندن میزان دریافت گاز ترش خبر داد و افزود: این میزان تولید نسبت به سال قبل، سه و نیم درصد رشد را نشان می‌دهد که این موضوع حکایت از افزایش راندمان تولید گوگرد در واحدهای بازیافت گوگرد این شرکت دارد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت با تعمیرات اساسی واحد شماره یک تصفیه گاز و در دست اقدام بودن تعمیرات واحدهای چهار و پنج و همچنین داشتن حداکثر تزریق به مخزن ذخیره‌سازی شوریجه، خود را برای خدمت‌رسانی در زمستان پیش رو و فراهم نمودن انرژی پاک گاز برای مردم عزیز میهن اسلامی‌مان آماده می‌کند.

روابط عمومي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار