سرپرست جدید مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی با حضور مسؤولان استانی و کشوری منصوب شد.
کد خبر: ۲۵۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 10 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، جواد شاد، سرپرست جدید مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی در مراسمی با حضور استاندار و رئیس سازمان حج و زیارت کشور منصوب شد.

در این مراسم علیرضا رشیدیان با اشاره به کارشکنی عربستان سعودی در پذیرش زائران ایرانی، اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر زمینه اعزام عزتمندانه و برگزاری حج ابراهیمی و انقلابی فراهم شود.

وی وجود مضجع شریف رضوی در مشهد مقدس را عظیم‌ترین ظرفیت فرهنگی کشور توصیف کرد و افزود: به برکت بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج(ع) سالانه پذیرای بیش از 27 میلیون زائر داخلی و خارجی هستیم.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر آمادگی استان برای پذیرایی از زائران خارجی گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که طرح مبدأ تا مبدأ برای این افراد اجرایی شود و برای تشرف به صورت گروهی برنامه‌ریزی کنند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای اعزام زائران به عتبات عالیات، پیاده‌روی بزرگ اربعین، پذیرایی از زائران پیاده دهه آخر صفر و موضوعات مرتبط، از هم‌اکنون باید اتخاذ شود.

در این مراسم سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت کشور ضمن تقدیر از خدمات اثربخش مدیریت سابق حج و زیارت خراسان رضوی، گفت: این مجموعه به صورت جهادی در راستای اهداف سازمان و سیاست‌های مدیریت استان تلاش خواهد کرد.

مسعود مجردی ازاین‌پس به‌عنوان مدیر امور زائران، زیرمجموعه معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند.

منبع: اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار