رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بجنورد در بازدید از مراکز انتشاراتی به مناسبت روز قلم گفت: حمایت از ناشران و مولفان با هدف بالا بردن توانایی ناشران شهرستان و ایجاد مبادلات فرهنگی و معرفی اهل قلم وترویج فرهنگ کتابخوانی در بین آحاد جامعه از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد در سال جاری می باشد.
کد خبر: ۲۵۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 09 July 2016

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بجنورد در بازدید از مراکز انتشاراتی به مناسبت روز قلم گفت: حمایت از ناشران و مولفان با هدف بالا بردن توانایی ناشران شهرستان و ایجاد مبادلات فرهنگی و معرفی اهل قلم وترویج فرهنگ کتابخوانی در بین آحاد جامعه از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد در سال جاری می باشد.

علی اصغر نودهی عنوان کرد: در سال ٩٤ بیش از ٦٦ جلد کتاب توسط انتشارات شهرستان به چاپ رسید و ٢٠٠ نسخه از هر کتاب توسط کمیته خرید کتاب در استان بررسی و در راستای حمایت از ناشران و نویسندگان بومی خریداری شد.

نودهی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای برنامه هایی از قبیل اهداء کتاب به کانون های مساجد،مدارس، کتابخانه های عمومی،کتابخانه های قفسه باز شهرستان،خرید کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب گامهای موثری در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این شهرستان برداشته است.

وی در پایان افزود:کتاب های خریداری شده توسط نویسندگان بومی تالیف گردیده است و امید است با حمایت از نویسندگان و ناشران شهرستان آنان را به سوی فرهنگ چاپ و نوشتن کتاب ترغیب نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار