معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمراستان قزوین گفت: در عید سعید فطر به 150 هزار نفر از مسافران تعطیلات تابستانی امدادرسانی شده است.
کد خبر: ۲۵۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 10 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین حکمت‌الله هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پوشش امدادی مسافران در راه مانده و ترافیک جاده‌ای تعطیلات عید سعید فطر در استان قزوین اظهار کرد: در این روز 20 هزار نفر حادثه دیده‌اند که به 15 هزار نفر از سوی نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر این استان خدمات‌رسانی شده است.

وی افزود: تجهیزات به کار برده شده در امر امدادرسانی به مسافران در استان قزوین طی تعطیلات عید سعید فطر شامل 7 دستگاه وانت‌بار کمک‌دار و 3 دستگاه آمبولانس بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین بیان کرد: در امدادرسانی تعطیلات عید فطر از ظرفیت 10 نفر از کارکنان این جمعیت و 40 نفر از نجاتگر داوطلب در قالب 15 تیم جاده‌ای استفاده شده است.

هاشمی یادآور شد: همچنین اقلامی بین مسافران توزیع شده است که از موارد آن می‌توان به پخش 29 بسته مواد غذایی، 2 هزار کیلوگرم خرما، 3 هزار عدد بطری آب‌معدنی، یک هزار قوطی کنسروجات، 3 هزار عدد قرص نان و 5 هزار بسته بیسکوئیت اشاره کرد.

این مسؤول اضافه کرد: در محور اتوبان قزوین - رشت عملیات امدادی از ساعت 10 صبح روز گذشته آغاز و تا 7 صبح امروز ادامه داشته که با کمک نیروهای هلال‌احمر و پلیس راه استان قزوین و گیلان مشکلات ترافیکی حل شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: امدادرسانی با همکاری و تعامل بسیار مناسب و با هم‌افزایی بیشتر و ارزشمندتر بین نیروهای امدادی و پلیس راه صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار