با حضور بیش از 2 هزار خانواده نیازمند و تحت پوشش در محل شهرداری کرمانشاه در فضایی آکنده از الفت و مهرورزی مراسم شبی با ایتام در شهرداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 05 July 2016













به گزارش خبرگزاری تابناک، با حضور بیش از 2 هزار خانواده نیازمند و تحت پوشش در محل شهرداری کرمانشاه در فضایی آکنده از الفت و مهرورزی مراسم شبی با ایتام در شهرداری کرمانشاه برگزار شد
در این مراسم؛ مسعود پیرنداخ،  دبیرحزب وحدت و همکاری ملی اطعام نیازمندان را جزء تعهدات انسانی،اخلاقی هر مسلمان خواند.
وی با اشاره به سیره ائمه (ع) محبت به اقشار بی بضاعت و کمک به آنها را اولاترین عبادتها دانست.
پیرنداخ ضمن تشکر از مدیریت سازمان بهزبستی و کمیته حضرت امام(ره) در استان و حضور آنها در کنار ولی نعمتان جامعه آنان را مدیرانی مردم محور و انقلابی خواند، چرا که رکن اصلی انقلابی بودن مردم محوری است.
وی در ادامه ازشهرداری کرمانشاه، مدیریت مکتب فرش و گلیم وگبه، انجمن سینمای جوان،بانک قرض الحسنه رسالت، مدیریت ایرانیان اسپرت که زحمات زیادی در برپایی این مجلس معنوی متحمل شده بودند،تشکر و قدردانی کرد،در ادامه این مراسم، دکتر "باهرحسینی"؛ از وکلای بنام استان نیز ضمن تجلیل از برگزار کنندگان،حمایت و پاسخگویی به مطالبات مردم را از لحاظ حقوقی در اسلام تشریح کرد.
وی با بیان اینکه هر فرد در اجتماع از حقوق مسلمی بر خوردار است خواستار توجه بیشتر مسئولان به قشر آسیب پذیرجامعه شدودر ادامه مهرداد کرمی دبیر انجمن ام اس نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان خدمت به احاد ملت را وظیفه انسانی هرفرد مسلمان دانست و در سخنان خود گوشه ای از خدمات این انجمن در خصوص بیماران ام اس را تشریح کرد.
در ادامه این مراسم معنوی، عبدالرضا میرزاییان، مدیرکل بهزیستی نیز خدمت به مردم و اقشار نیازمند را جزء رسالت کاری خود عنوان کرد.
گفتنی است که مدیران کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی استان کرمانشاه، جزو، منتخبین مدیران برتر و پاسخگو در سال 1394 از سوی دولت شناخته شده اند




.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار