معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: در آستانه اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر، ایمنی کارگران حین حفر و لایروبی چاه های جذبی و مسیل ها افزایش می یابد.
کد خبر: ۲۵۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 04 July 2016
حسین سیگارودی در جلسه ای که با حضور رئیس و کارشناسان  HSE  ،جانشین شهردار منطقه در مدیریت بحران ، ناظرین نواحی  و پیمانکاران فعال مسیلها ، کانالها و چاههای جذبی برگزار شد با اعلام این خبر گفت: به منظور رفع خطرها و مشکلات ایمنی کارگران حین اجرای عملیات های مربوط به حفرو لایروبی چاه های جذبی و امور احیاء قنوات و نگهداری مسیل ها، کانال ها و حوضچه های رسوب گیر، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و موارد ایمنی کارگران افزایش می باید.

وی استفاده از کارگران ماهر و نظارت دقیق ناظرین بر عملکرد پیمانکاران را از عوامل مهم کاهش حوادث احتمالی عنوان کرد و گفت: در راستای حفظ جان کارگران و همچنین جلوگیری از ایجاد حوادث و صدمات احتمالی حین انجام کار کارگران، ناظران باید بر عملکرد پیمانکاران نظارت دقیق داشته باشند.

سیگارودی در این جلسه که با هدف بررسی و رفع تمامی عوامل ایجاد خطر برای کارگران برگزار شد گفت: آموزش ناظرین مقیم مسیل ها در سطح نواحی 9 گانه به همراه پیمانکاران مجری در امر حفرو لایروبی چاه جذبی و امور احیاء قنوات و نگهداری مسیلها و کانالها و حوضچه های رسوب گیر باید در اولویت قرار گیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: تجهیز کامل کارگران به لباس، کلاه و تمام مسائل ایمنی و دستگاه های سنجش گاز دتکتور 4 فازه نیز جهت سنجش میزان گاز سمی هر چاه و کاهش خطر برای کارگران از مصوبات مهم این جلسه بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای طرح های جهادی لایروبی مسیل ها و کانال ها، پیمانکاران باید نسبت به آموزش و جذب کارگران ماهر و متخصص جهت کاهش میزان خطرات حین اجرای عملیات اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار