بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: همانطور که فصل قبل به هیچ رقیبی باج ندادیم در این فصل هم نمی‌گذاریم هیچ تیمی به راحتی از بازی با پدیده امتیاز کسب کند.
کد خبر: ۲۵۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 04 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، معین عباسیان درباره دوران آماده‌سازی تیم پدیده اظهار كرد: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم، در تهران اردوی بدنسازی خوبی داشتیم و توانستیم به آنچه که باید دست یابیم و بدن‌ها به شرایط ایده‌آل نزدیک شد.

وی می‌افزود: با اینکه قراردادم با پدیده تمام شده‌ بود اما با حضور افرادی چون مهاجری و سرآسیایی ترجیح دادم در تیم شهرم بمانم. پدیده تیمی است که چهارمین سال حضورم در آن را تجربه میکنم و لحظات خوبی در آن داشته‌ام.

عباسیان تصریح کرد: بازیکنان خوبی به تیم پدیده اضافه شده‌اند و با اندکی دقت می‌توانیم امسال جزو مدعیان حضور در بالای جدول باشیم. همانطور که فصل قبل به هیچ رقیبی باج ندادیم در این فصل هم نمی‌گذاریم هیچ تیمی به راحتی از بازی با پدیده امتیاز کسب کند.

بازیکن تیم فوتبال پدیده بیان کرد: فقط از هواداران می‌خواهم که در طول فصل از تیم شهر خود حمایت کنند و ما را تنها نگذارند تا بتوانیم با دلگرمی حضور آنان در هر مصاف برای پیروزی وارد زمین شویم.

عباسیان تصریح کرد: در فصول گذشته به رتبه دهم جدول رسیدیم و فکر می‌کنم وقت آن رسیده که به سمت رتبه‌های تک رقمی و نیمه بالای جدول یورش ببریم. با این مهر‌ه‌ها بدون شک می‌توانیم به هر عنوانی فکر کنیم فقط کافی است تمرکز کنیم و بدون اشتباه و هیجان به سمت هدف قدم برداریم.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار