کد خبر: ۲۵۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 02 July 2016
تابناک / استان‌ها > گیلان - با حکم شهردار محترم رشت، دکتر محمدعلی ثابت قدم، انتصابات جدیدی در شهرداری رشت صورت گرفت.

در این احکام آمده است:

جناب آقای عاطفی

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " سرپرست شهرداری منطقه دو " منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الو یت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای علیرضا حاجی پور

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری " منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الو یت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای امیری

با عنایت به تجارب ارزشمند تان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان "مشاور شهردار " منصوب می گردید. شناخت ظرفیت ها, توانمندی های مادی, معنوی و ارائه ساز و کارها سیاست ها و برنامه های راهبردی با هدف تحقق توسعه شهری از جمله موارد ی است که با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود . امید است در پناه ایزد منان موفق و موید باشید.

جناب آقای امیر لو

با عنایت به تجارب ارزشمند تان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان " مشاور شهردار در پروژه های عمرانی" منصوب می گردید. شناخت ظرفیت ها, توانمندی های مادی, معنوی و ارائه ساز و کارها سیاست ها و برنامه های راهبردی با هدف تحقق توسعه شهری از جمله موارد ی است که با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود . امید است در پناه ایزد منان موفق و موید باشید.

جناب آقای محمد صادق رسولیان

با توجه به رویکرد تمرکز شهرداری رشت در امور زیربنایی و جمع آوری آب های سطحی در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " مجری پروژه های زیربنایی در حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی" منصوب می شوید. امید است با ارایه گزارشات پیوسته به آن معاونت محترم و با پشتکار و جدیت در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار