مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حمایت از اسرائیل و جنایت‌های رژیم غاصب به منزله خیانت بر اسلام است و لازم است مسلمانان سراسر جهان هوشیارانه عمل کنند.
کد خبر: ۲۵۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 01 July 2016

حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: روز قدس در پی صدور پیام تاریخی امام راحل نامگذاری شد چرا که امام نسبت به رژیم غاصب و سیاست‌های ددمنشانه آن آگاهی و بصیرت داشت.

وی افزود: روز جهانی قدس در واقع با رویکرد آزادسازی فلسطین از چنگال رژیم غاصب است و بر هر مسلمانی در هر گوشه جهان فرض است که فریاد مظلومانه فلسطینیان را شنیده و به ندای آن ها لبیک گوید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان متذکر شد: در واقع در این روز هزاران مسلمان در سراسر جهان فریاد اعتراض خود را در مقابل جنایت‌هایی که علیه اسلام و مسلمین تحمیل می‌شود، سر می‌دهند.

ستوده با تأکید به اهمیت بیت‌المقدس در جهان اسلام به عنوان قبله نخست مسلمانان اضافه کرد: در طول زمان حیات پیامبر نیز بیت‌المقدس و مسجدالاقصی از اهمیت ویژه برخوردار بوده و ایشان پیش از هجرت رو به بیت‌المقدس می استاد و نماز می‌گزارد.

وی تأکید کرد: امروز دفاع از بیت‌المقدس و دفاع از حقانیت مردم فلسطین در واقع دفاع از حقانیت اسلام است و امام راحل نیز بعد از نامگذاری این روز حمایت از مردم فلسطین را به عنوان تکلیف اسلامی تعیین کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایجاد وحدت و حس جمعی برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را متبلور در راهپیمایی روز قدس دانست و تأکید کرد: این وحدت در سطح جهانی بازتاب‌های گسترده‌ای به دنبال دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار