شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان خراسان شمالی با صدور بیانیه
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان خراسان شمالی با انتشار بیانیه ای ضمن دعوت از مردم خراسان شمالی برای حضور در راهپیمایی روز قدس ، از انتصاب استانداران جدید خراسان شمالی و جنوبی حمایت کردند.
کد خبر: ۲۵۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 01 July 2016
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
در آستانه دوازدهمین سالروز تاسیس و شکل گیری استان خراسان شمالی، هشتمین استاندار ، سکان مدیریت اجرایی دیارمان را به دست گرفته است تا در دولت تدبیر و امید ، امیدوار به رشد، آبادانی و توسعه خراسان شمالی باشیم.
سه سال پیش و برای نخستین بار استانداری بومی برگزیده شد تا شاهد توان فرزندان این دیار باشیم.استانداری که به تاکید رئیس جمهور محترم، عملکردش مورد تایید مسئولان عالی نظام بوده است و در طول این مدت با پاکدستی و صادقانه در راه رشد و اعتلای دیار خویش کوشیده است.
خرسندیم که مهندس پرویزی به عنوان یکی از مدیران اصلاح طلب و توانمند استان، با عملکرد خود ، نشانی بود از سلامت، صداقت و توانایی مدیران بومی استان و اصلاح طلبان این دیار.شورای اصلاح طلبان خراسان شمالی ضمن سپاس از خدمات ارزنده و زحمات بی شایبه ایشاندر این مدت، انتصاب ایشان را به عنوان استاندار استان خراسان جنوبی تبریک گفته، آرزوی استمرار خدمات صادقانه ایشان را به ملت شریف ایران دارد.ه
مچنین ضمن خوش آمد به استاندار جدید استان،جناب آقای محمدرضا صالحی، انتصاب ایشان را تبریک می گوییم، امیدواریم با حضور ایشان شاهد تداوم اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید در استان و تغییر معیشت شهروندان باشیم.
بدون شک اصلاح طلبان استان با حمایت از ایشان و برنامه های رئیس جمهور محترم تمام توش و توان خود را در راه حل مشکلات اساسی استان و توسعه همه جانبه آن به کار خواهند گرفت و از هیچ مشورت و کمکی به ایشان دریغ نخواهند کرد.
اصلاح طلبان خراسان شمالی در سایه اتحاد و همدلی، در راه کاهش آلام مردم دیارشان خواهند کوشید و همراه با دیگر شهروندان استان ، در آخرین جمعه ماه رمضان ،در اجتماع همبستگی با مردم مظلوم فلسطین حاضر خواهند شد.تا در روز قدس، این یادگار شریف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، صدای مظلومیت کودکان و مردان و زنان سرزمین قدس را به گوش جهانیان برسانیم.
بدون شک شهروندان غیور سرزمین خورشید که در هفتم اسفند با همدلی، حماسه تغییر را آفریدند با حضور در اجتماع حمایت از مردمی که سال هاست برای رهایی از چنگ اشغالگران سرزمین شان مبارزه میکنند، حماسه ایی دیگر خلق خواهند کرد تا مرهمی باشد بر زخم انسان های بیگناه و کودکان مظلوم فلسطین.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان خراسان شمالی
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار