روزقدس :
امام جمعه و استاندار کرمانشاه مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۲۵۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 01 July 2016
   به گزارش تابناک کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از سوی آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و نیز اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه از مردم سراسر استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آمده است.
در پیام حضرت آیت‌الله علما آمده است: «جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس اعلام شده و همه باید همچون سال‌های قبل متذکر این معنا باشیم و همه حضور جدی در راهپیمایی داشته باشیم و در مقابل استکبار، ظلم و کودک‌کشی باید ایستادگی کنیم.
 لذا از همه امت اسلامی دعوت و تاکید می‌شود که إن شاءالله حضور جدی خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهند که این حرکت، حضور و فریاد و استکبارستیزی امت اسلامی در دنیا منعکس می‌شود». همچنین در پیام اسدالله رازانی آمده است: «روز قدس میعادگاهی برای وحدت و همبستگی و پشتیبانی مردم در دنیا و مسلمانان در سراسر جهان از مردم فلسطین است و بازتاب اقدامات در این روز به نفع مردم فلسطین است و این باعث پیشرفت‌هایی در مبارزه مردم فلسطین شده و امروز ما شاهد شکل‌گیری دولت فلسطینی در آن سرزمین هستیم و این پیشرفت بزرگی است که بدست آمده است.
 امیدواریم با حضوری که مردم این استان به ویژه در شهر کرمانشاه همچون سال‌های پیش از خود نشان می‌دهند درخت حق خواهی مردم فلسطین با آبیاری که با این حمایت‌ها از سراسر جهان صورت می‌گیرد تناورتر و تنومندتر شود و إن شاءالله ما به سمت رهایی این سرزمین مقدس از چنگال اشغالگران صهیونیسم پیش رویم». 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار